۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۵۲۰۱۱
امام جمعه شهر اردل؛

روحيه استکبارستيزي همچنان در ملت ايران زنده است

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت: در جريان انقلاب و حوادثي مثل ۱۳ آبان و دفاع مقدس تا به امروز ملت بزرگ ايران با بصيرت و تحمل سختي‌ها و حضور در صحنه، بر هويت يکتاپرستي و استکبارستيزي خود تاکيد کرد.
روحيه استکبارستيزي همچنان در ملت ايران زنده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با بيان اينکه تقوا و صبر کليد رسيدن به پيروزي و سعادت است، اظهار کرد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس افرادي وجود داشتند که جان خود و حتي فرزندانشان را فدا کردند و در مقابل کساني هم بودند که مسير فتنه‌گري را انتخاب کرده و به دنبال جاه‌طلبي و فتنه‌انگيزي بودند، اگر انسان تقوا داشته باشد، در پيشگاه خداوند سربلند است.
 
روحيه استکبارستيزي همچنان در ملت ايران زنده است

حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت يوم الله 13 آبان، گفت: استکبارستيزي در هيچ زماني به پايان نخواهد رسيد و هميشه ادامه خواهد داشت.

بهرامي ادامه داد: در جريان انقلاب و حوادثي مانند 13 آبان و دفاع مقدس تا به امروز ملت بزرگ ايران با بصيرت و تحمل سختي‌ها و حضور در صحنه، بر هويت يکتاپرستي و استکبارستيزي خود تاکيد کرد که اين قيام عليه مستکبران شيوه انبياءالهي است.

وی بيان کرد: يکی از اشتباهات دشمنان اين بود که سبک توحش، بی‌فرهنگی و بی‌منطقی در بيان اعتراض که کار خود غربي‌هاست را از ملتي با فرهنگ کهن، مثل ايران توقع داشتند و لذا ملت دست رد به آنها زد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۳:۱۶

4 Nov 2022