۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۵۱۹۶۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛

جلوي تاخت و تاز دشمن در فضاي مجازي باید گرفته شود

سيد عقيل موسوي گفت:مردم به خصوص جوانان با بينش و بصيرت انقلابي و ارتقاي سواد رسانه‌اي خود، جلوي تاخت و تاز دشمنان را در فضاي مجازي بگيرند.
جلوي تاخت و تاز دشمن  در فضاي مجازي باید گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در نمايشگاه ايثار و مقاومت و سواد رسانه اي شهرستان اردل در جمعه خواهر دانش آموز با بيان اينکه دشمن فعاليت خود را در فضاي مجازي متمرکز کرده است، افزود: بايد با دورانديشي و آگاهي نسبت به شکست استکبار در اين فضا اقدام کرد.

موسوي با اشاره به اينکه هدف اصلي دشمنان از پخش برخي کليپ‌ها و برنامه‌ هاي دروغ براي اعتمادزدايي و نااميد کردن مردم و جوانان است ادامه داد:مردم به خصوص جوانان با بينش و بصيرت انقلابي و ارتقاي سواد رسانه‌اي خود، جلوي تاخت و تاز دشمنان را در فضاي مجازي بگيرند.

وي اظهارکرد: تمامي تلاش و برنامه هاي دشمن براي ضربه‌زدن به اصل نظام و انقلاب، با تهيه برخي محتواهاي ضداخلاقي و ضداعتقادي در فضاي مجازي است .

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل بيان کرد:تهديد نرم با بهره‌گيري از فضاي مجازي، حربه اصلي دشمنان در وضعيت کنوني عليه نظام و جوانان است و همه بايد با احساس تکليف در راستاي خنثي‌کردن آن بکوشند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۳:۴۱

31 Oct 2022