۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۵۱۹۳۷
امام جمعه شهر اردل؛

مدعيان حقوق زن و مردم چرا در برابر حادثه شيراز لال شدند

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:کساني که تا ديروز از حقوق زن و مردم دم مي زدند چرا در برابر حادثه شيراز لال شدند.
مدعيان حقوق زن و مردم چرا در برابر حادثه شيراز لال شدند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با تبريک هفته بسيج دانش‌آموزي و روز نوجوان گفت: شهيد فهميده همواره الگويي براي جامعه بويژه نسل جوان و نوجوان است.

بهرامي در ادامه ضمن گراميداشت مناسبت 13 آبان گفت: دشمني آمريکا و اسرائيل با اسلام قطعي، جدي و آشکار است و اين دشمني با ايران اسلامي به مراتب شديدتر است.

مدعيان حقوق زن و مردم چرا در برابر حادثه شيراز لال شدند

حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل  ضمن محکوم کردن حمله تروريستي حرم شاهچراغ، شهادت جمعي از هموطنان در اين حادثه را تسليت گفت.

امام جمعه شهر اردل افزود:هدف اصلي تحرکات اخير، براندازي در قالب تجريه ايران است و هر چه جلوتر رفتيم اين اراده خبيث، خودش را نشان داد.

خطیب جمعه اردل ادامه داد:کساني که تا ديروز از حقوق زن و مردم دم مي زدند چرا در برابر حادثه شيراز لال شدند.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: اين ترور ناجوانمردانه که نشانه نااميدي دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ايجاد اختلال، ياس و نااميدي در ميان امت مسلمان و ملت ولايتمدار ايران اسلامي است، بار ديگر چهره واقعي تروريسم را به نمايش گذاشت و ضمن اثبات اتحاد شوم ميان گروه‌هاي تروريستي مزدور، دولت‌هاي مرتجع منطقه و استکبار جهاني به محوريت آمريکا، بار ديگر حقانيّت و مظلوميّت ملت شريف ايران را به رخ جهانيان کشيد و ثابت کرد که در قاموس ملت شريف و آزاده ايران شهادت افتخار بزرگي است. 

انتهای پیام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۹:۰۷

28 Oct 2022