۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۵۱۹۱۲
مدير جهاد کشاورزی اردل خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء مهارت نانوايان شهرستان اردل

مدير جهاد کشاورزی اردل از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقا مهارت نانوايان در مرکز فنی و حرفه‌ای اين شهرستان خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء مهارت نانوايان شهرستان اردل
وحيد طهماسبي مدير جهاد کشاورزی شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: دوره آموزشی تخصصی با حضور بيش از 30  تن از نانوايان و مسئولين اتحاديه نانوايان شهرستان اردل در مرکز فنی و حرفه‌ای اين شهرستان برگزار شد.

طهماسبی در ابتدای شروع اين دوره از نان به‌عنوان مهم‌ترين منبع غذايی در تامين انرژی مورد نياز مردم ياد کرد و گفت: نان هميشه در نزد ما مسلمانان از جايگاه و منزلت خاصی برخوردار بوده است و وجود آيات و احاديث متعددی بر اين ادعا گواهی می‌دهد.

وی با اشاره به اهميت اقتصادی و استراتژيک نان و آرد در کشور افزود: اولویت اصلی ما افزايش کيفيت پخت نان و آموزش نانوايان است و هدف از برگزاری اين دوره آموزشی در شهرستان اردل، بالا بردن مهارت و به روزرسانی اطلاعات شغلی و فنی نانوايان و عرضه نان‌هايی با کيفيت و مورد رضايت مردم است.

طهماسبی تاکيد کرد: نانوايان بايد با روش‌های افزايش کيفيت توليد نان و بهينه‌سازی مراحل توليد نان آشنا شوند و به ايمنی و بهداشت محيط کار و ارتباط آن با سلامت جامعه توجه کنند.

مدير جهاد کشاورزی شهرستان اردل یادآور شد شد: پس از فراگيری آموزش‌های پخت نان ديگر هيچ بهانه‌ای برای عرضه نان بی‌کيفيت از سوی خبازی‌ها پذيرفته نيست و خبازی‌ها موظفند جهت بهبود پخت خود در اين دوره‌های آموزشي شرکت کنند.

طهماسبی با اشاره به پايش مستمر عملکرد نانوايان با استفاده از بازرسی‌های مشترک مستمر با اداره بهداشت، تعزيرات حکومتی، پليس امنيت اقتصادی، فرمانداری و گزارش‌های مردمی به برخورد قانونی و قاطع با نانوايان متخلف، خاطرنشان کرد: در کنار برخورد قاطع با نانوايان متخلف، تشويق نانوايان نيز صورت می‌پذيرد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۱۴:۵۶

25 Oct 2022