۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۱۹۱۰
نماينده ولی‌فقيه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياری:

دشمن در مقابل ايران قوی شکست خورد

نماينده ولی‌فقيه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياری گفت: برخلاف برخی از افراد ساده‌لوح که مدت‌هاست به دنبال بزرگ کردن شيطان بزرگ هستند امروز این دشمن خبیث در مقابل ايران به زانو در آمد.
دشمن در مقابل ايران قوی شکست خورد
به گزارش جهانبین نیوز؛حجت الاسلام و المسلمين سيد امان الله حسيني صدر نماينده ولی‌فقيه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در نشست روشنگری و جهاد تبيين که با حضور رزمندگان، جانبازان، خانواده‌هاي معظم شهدا، معتمدين و مسئولين شهرستان اردل در سالن جلسه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجويان دانشگاه‌های افسری نيروهای مسلح درخصوص حوادث اخير اظهار کرد:  برخلاف برخی از افراد ساده‌لوح که مدت‌هاست به دنبال بزرگ کردن شيطان بزرگ هستند امروز اين دشمن خبيث در مقابل ايران به زانو در آمد.

وی افزود: دشمنان تاب و تحمل وجود يک ايران قدرتمند را در منطقه خاورميانه و جهان ندارند و برای همين به هر حربه و حقه‌ای دست می‌زنند تا حرکت ايران و انقلاب را در اين مسير کُند کنند.

حسينی صدر بيان کرد: انقلاب اسلامی نهالی بود که درحال‌حاضر تبديل به درختي تنومند شده است و کشورهای جهان در حسرت داشتن رهبری فرزانه، حکيم همانند امام خامنه‌ای هستند، دشمنان داخلی و بيگانگان بدانند ما گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۲:۲۷

25 Oct 2022