۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۹۹۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

دولت سیزدهم برای شرایط کنونی برنامه های مطلوبی دارد/طرح رتبه بندی معلمان باید اجرا شود

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم برای شرایط کنونی و وضعیت خاص آموزش‌وپرورش برنامه‌های مطلوبی دارد و طرح رتبه‌بندی معلمان باید در دولت‌های گذشته اجرا می‌شد اما همت بلند مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای اجرای این مهم بلند است.
دولت سیزدهم برای شرایط کنونی برنامه های مطلوبی دارد/طرح رتبه بندی معلمان باید اجرا شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ افشین امیریان، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری در اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به بیان اهمیت گرامی داشتن این ایام پرداخت و گفت: این انقلاب حاصل خون شهیدان و خون‌دل پدران و مادرانی است که از همه‌ی هستی خود یعنی فرزندان خود گذشتند و مردانه ایستادگی کردند تا نظام جمهوری اسلامی به  رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشیند؛ و امروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم‌شده است، نقشه راه ماست.
 
وی افزود: امروز که به نام شهدای فرهنگی شهرستان است نگاهی می‌کنم و می‌بینم که بسیاری از سروران و اساتید و معلمان بنده نیز حضور دارند بنده خود را حقیرتر از آن می‌بینم که در مقابل پتانسیل بزرگ و مقام بسیار بالایی که در فرهنگیان استان خاصه فرهنگیان شهرستان فارسان بنده خود را خدمتگزار همه عزیزان میدانم.
 
امیریان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و بیان کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند به جهاد نبین، غیرممکن است که ما وصیت‌نامه شهدا را نخوانیم و آنجا اشاره نکنند به اینکه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا مملکت ما آسیب نبیند، جا دارد که بررسی کنیم ما مسئولین کجا می‌توانیم به وصیت شهدا عمل کنیم.
 
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره سم است ما مسئولین چه‌کاری انجام دادیم وقتی‌که از کربلا درس مذاکره می‌گیریم و نتیجه می‌شود این تورم و مشکلات متعددی که جامعه درگیر آن است، رهبری در طول 8 سال گذشته هر تذکری که دادند مسئولین عمل کردند نتیجه را ببینید و هر جا عمل نکردند را هم ببینید.

 امیریان فارسانی تصریح کرد: دولت سیزدهم برای شرایط کنونی و وضعیت خاص آموزش‌وپرورش برنامه‌های مطلوبی دارد و طرح رتبه‌بندی معلمان باید در دولت‌های گذشته اجرا می‌شد اما همت بلند مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای اجرای این مهم بلند است.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری سال‌هاست که می‌فرمایند که به معیشت و مشکلات فرهنگیان رسیدگی کنید، حال که دولت انقلابی و مردمی شروع به کارکرده آن‌که باید مشکلات فرهنگیان را حل می‌کرد تازه شعار می‌دهد که اعتراض حق معلم است.
 
امیریان اظهار داشت: 8 سال مشکلات معلم را ندیدید ولی حالا حرف از مشکلات می‌زنید و اعتراض را بیان می‌کنید و حرف دموکراتیک می‌زنید معلم آگاه و بیننده است کسانیکه باید مشکلات را حل می‌کردند حل نکردند اکنون طلبکار شده‌اند امروز این دولت پیگیر حق معلمان هستند پس باید یاد بگیریم در میدان دشمن بازی نکنیم.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۴:۵۷

10 Feb 2022