۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۹۸۳۴
مسلمان ژاپنی استاد حوزه علمیه:

امنیت در ایران مسئله مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذر کرد/ کسی نیست جنایت های آمریکا در ژاپن را محاکمه کند

فاطمه هوشینو مسلمان ژاپنی استاد حوزه علمیه گفت: امنیت یک مسئله بسیار مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذر کرد و شما ایرانیان باید قدر امنیتی که در کشور خود دارید را بدانید.
امنیت در ایران مسئله مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذر کرد/ کسی نیست جنایت های آمریکا در ژاپن را محاکمه کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه هوشینو مسلمان ژاپنی استاد حوزه علمیه امروز در سومین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان فارسان اظهار کرد: امنیت یک مسئله بسیار مهمی است که نمی توان به راحتی از آن گذر کرد و شما ایرانیان باید قدر امنیتی که در کشور خود دارید را بدانید.

وی تصریح کرد: ژاپن ، بعد از شکست در جنگ جهانی دوم با مشکل بسیار بزرگی روبه رو شد و آن این بود که آمریکا به مدت 13 سال به طور مستقیم در این کشور حکومت کرد و ژاپنی ها را به نحوی که خودشان خواستند تربیت کردند که بعد از آن بتوانند ژاپن را خودشان کنترل کنند.

 هوشینو ادامه داد: در ژاپن بالای 70 پایگاه نظامی آمریکا وجود دارد  که بهترین مکان های ژاپن را اشغال کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز هم امریکایی ها در برخی از مناطق ژاپن به دختران و زنان هتک حرمت می کنند گفت: صدای این زنان به جایی نمی رسد و کسی نیست که جنایت های آمریکا را محاکمه کند.

هوشینو با بیان اینکه در کشور ما آن طور که باید امنیتی وجود ندارد گفت: بعد از جنگ جهانی دوم یک نیرو خود سپاهی داریم که هیچ اقدامی نمیکند و هیچ نیروی ندارد که بتواند امنیت را برای مردم ما به وجود آورد.

وی با اذعان بر اینکه وقتی تاریخ ایران را مطالعه می کنم شهدای شما همواره سخنی را می گویند که بسیار تاثیر گذار در امنیت ملی شماست عنوان کرد: شهیدی به زنان ایرانی وصیت کرده که سیاهی چادر تو برنده تر از سرخی خون شهداست و این حرف شعار نیست و کاملا حقیقت دارد.

هوشینو در ادامه خاطر نشان کرد:امریکا و انگلیس که بخواهند جایی را اشغال کنند اولین کاری که می کنند پوشش زنان را دستکاری می کنند، چراکه وقتی پوشش زنان کم می شود به خودی خود غیرت مردان کم شده و این به طور مستقیم غیرت ملی هم تحت الشعاع قرار می دهد و همین موجب می شود دشمن به راحتی کشور را در محاصره قرار دهد.

 وی با تاکید بر اینکه دشمن پوشش زنان را نشانه گرفته است گفت: زنان ما نمی توانند بگویند پوشش ما به خودمان مربوط است و به دیگران ارتباطی ندارد.

هوشینو در پایان گفت: اگر می خواهید امنیت را از آن خود کنید باید ارزش ها را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی به شما هتک حرمت کند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۰۵:۲۳

2 Feb 2022