۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۹۷۰۷
امام جمعه شهر اردل:

شوراها نباید دچار روزمرگی شوند/کم کاری ها جبران شود

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل گفت:شوراي اسلامي شهر بايد با برنامه باشد و نبايد دچار روزمرگي شود که اين موضوع باعث اختلاف مي شود .
شوراها نباید دچار روزمرگی شوند/کم کاری ها جبران شود
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهراد بهرامي امام جمعه شهر اردل در ديدار اعضاي جديد شوراي اسلامي شهر اردل با بيان اينکه برنامه ريزي هاي شهري بايد به سمتي پيش برود که جايگاه اردل را در سطح ملي ارتقا بخشد گفت:موضوع شورا يکي از مباحثي بود که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و به برکت انقلاب به وجود آمد تا خود مردم در مورد رفع مسائل و مشکلات خود با هم مشورت کنند.
 
بهرامي با اشاره به شکل گيري شورا افزود: خود شورا برگرفته از قرآن کريم است لذا بايد اعضاي شوراهاي اسلامي از اين موقعيتي که نصيبشان شده به نحو احسن در راستاي خدمت به مردم و رضايت خداوند متعال استفاده کنند.

وي با اشاره به وظايف شورا بيان کرد:شوراي اسلامي شهر بايد با برنامه باشد و نبايد دچار روزمرگي شود که اين موضوع باعث اختلاف مي شود .

حجت الاسلام بهرامي ادامه داد:همفکري مسئله اساسي شوراي اسلامي است و نياز است که شوراي هاي جديد  از تجربه شوراي گذشته استفاده کنند و کم کاري هاي آنها را جبران کنند.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد:شورا و شهرداري يک مجموعه هستند و براي اينکه بتوانند مشکلات شهري را پيگير و حل کنند نياز به همدلي ،همفکري و همکاري هم دارند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۷:۳۰

23 Jan 2022