۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۹۵۴۷
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

مراسم دهه فاطميه در 20 نقطه اردل آغاز شد

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: برنامه‌هاي دهه فاطميه اول در 20 نقطه اين شهرستان توسط هيات‌هاي مذهبي درحال برگزاري است.
مراسم دهه فاطميه در 20 نقطه اردل آغاز شد
حجت الاسلام سيد ياسين حسيني رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: برنامه‌هاي مختلفي در ايام فاطميه امسال توسط هيات‌هاي مذهبي تدارک شده است که با رعايت دستور العمل‌هاي بهداشتي در هيات‌ها،  حسينيه‌ها و اماکن مذهبي برگزار مي‌شود.

حسيني افزود: آيين‌هاي روضه خواني، عزاداري و سخنراني‌هاي مختلف درشهر و روستا و برنامه‌هاي جانبي مختلفي متناسب با اين ايام تدارک شده است که توسط دلدادگان فاطمي در سطح شهرستان به صورت مجازي و حضوري برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت:سياه‌پوش کردن شهر و محلات، پويش روضه‌هاي خانگي، اجراي تعزيه شهادت حضرت زهرا (س)، برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي، مسابقات فرهنگي، توزيع نذرها، نصب پرچم و پلاکارد و بنر از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده در اين ايام است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: شور و شعور عاشقان و دلدادگان خاندان نبوت و ولايت هيچ گاه خاموش شدني نيست و حتي در شرايط کرونايي نيز برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي در اين شهرستان برگزار شده است.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۲:۱۴

5 Jan 2022