۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۹۵۳۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

بهترين سبک مديريت، الگو گيري از مکتب شهيد سليماني است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: شهيد سليماني به همه مردم ايران علاقه‌مند بود، بهترين سبک مديريت که مسئولين بخواهند به مردم خدمت کنند الگو گيري از مکتب شهيد سليماني است.
بهترين سبک مديريت، الگو گيري از مکتب شهيد سليماني است
 سيد هادي صالحي فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  گفت: ايام شهادت صديقه طاهره حضرت زهرا (س) را به همه شما محبين و ارادتمندان به ساحت آن حضرت تسليت و تعزيت عرض مي‌کنيم. امروزي که گذشت سالروز شهادت سيدالشهدا جبهه مقاومت سردار بزرگ جهان اسلام شهيد سپهبد پاسدار حاج قاسم سليماني بود.
 
وي افزود: ياد و خاطره شهداي شهرستان، شهداي بخش و شهداي اين شهر را به‌خصوص، فرمانده شهيد در مکاني که مزين به نام ايشان است، سردار شهيد نوروزي را گرامي مي‌داريم. انشالله که شهدا شفيع ما باشند. از همه عزيزاني که زحمت زمينه اين برنامه را کشيدند تقدير و تشکر مي‌کنم.
 
صالحی تصريح کرد: ايمان و عمل صالح در زماني که فرد حضورداشته باشد، خيلي بروز و ظهور نداشته باشد، کار شايسته اين فرد انجام مي‌دهد، شايد کساني کار خير آن فرد را تکريم کنند و هرکسي که دنبال سعادت هست، طريقه اهل‌بيت را پيش مي‌گيرد ولا غير. حکيم بزرگ جهانگيرخان قشقايي، ايشان در ميان‌سالي در دهه سوم و چهارم عمر مبارکشان در اتفاقي به داخل حوزه مي‌رود، اين‌ها اساتيد حضرت امام بودند.
 
صالحي اظهار داشت: مکتب شهيد سليماني 17 شاخصه و ويژگي دارد. شايد براي هر يک از اين ويژگي‌ها ساعت‌ها بايد بنشينيم و صحبت کنيم. يکي از اين ويژگي‌ها استقامت ايشان است، يکي ديگر از ويژگي‌ها خدمت بي‌مزد و منت به مردم است. داخل خوزستان سيل راه مي‌افتد يا علي حرکت مي‌کند.
 
 
وي بيان داشت: گستره‌ي اقدام شهيد سليماني محدود به موضوعات مذهبي نمي‌شود، در آزادسازي عراق که 12 تا لشکر عراق در لشکر را باز کردند و همه‌چيز را تحويل داعش دادند، چون بعثي‌ها نفوذ کردند در آزادسازي مناطق عراق که 70 درصد مناطق در يک هفته در اختيار داعش قرار گرفت
شهيد سليماني بود که اول گفت مي‌روم سمت مناطق شيعه، بعد مي‌روم سراغ مناطق سني، بعد مناطق ايزدي‌ها و... نه ايشان براي همه مردم تمام سرزمين عراق به يک اندازه ارزش قائل بود.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان بيان کردند: شهيد سليماني به همه مردم ايران علاقه‌مند بود، بهترين سبک مديريت که مسئولين بخواهند به مردم خدمت کنند الگو گيري از مکتب شهيد سليماني است. اينکه اگر به‌جايي رسيدي، همه‌چيز را فراموش نکني. اينکه جايي يک اعتقادي بايد وجود داشته باشد يک ملکه‌اي در وجود فرد باشد که آن ملکه مشخص کند که انسان از مسيري که برايش تعيين گشته، منحرف نشود و همه‌ي شهدا ما اين‌گونه بودند.
 
وي در ادامه بيان کردند: شهيد سليماني شاخص هستند، اگر ما مکتب شهدا را بررسي کنيم، اگر ما سيره‌ي عملي شهداي عزيزمان را بررسي کنيم، مي‌بينيم همه اين‌گونه هستند.
 
صالحی اظهار داشت: دشمن فکر مي‌کرد با شهادت شهيد سليماني زمينه‌ي گسست و دو دسته شدن جامعه‌ي ايراني را ايجاد مي‌کند، يک عده طرفدارهاي ايشان بيايند يک عده‌ي عظيم مخالف بيايند که اين‌گونه نشد و ديديد همه‌ي ملت ايران متحد براي کسي که براي آن‌ها خالصانه تلاش کرد و زحمت کشيد، دشمن در طرح شهادت شهيد سليماني به شکست رسيد، چرا دشمن شکست خورد؟ چون همه هدف‌هايي که پيش‌بيني کرده بود دقيقاً عکس شدند و جريان مقابل که جريان حق و اسلام است پيروز شد و دشمن الان متوجه شده که شهيد سليماني خيلي برنده‌تر از سردار سليماني در قيد حيات است. يک سليماني را شهيد کردند صدها و هزاران سليماني از همه جاي جهان اسلام جبهه مقاومت و ايران عزيز ما بلند شده است. اين‌ها همه‌ي راه‌ها را بر روي ملت بسته‌اند ولي اين ملت خودش را بازيافت.
 
وي افزود: اين مدل اسلام امروزي که بر پايه‌ي اسلام ناب هست، براي دنيا يک گفتمان را که چهل سال عليرغم همه مشکلات تداوم يافته ارائه مي‌کند. امروز وظيفه ما اين است که در مکتب شهيد سليماني شاخصه‌هاي شهيد سليماني را دولت‌مردان و مسئولين و کارگزاران نظام اسلامي اگر معتقدند که الگويشان شهيد سليماني و عکس شهيد سليماني را داخل اتاقشان نصب‌کرده‌اند، بايد مثل ايشان به مردم خدمت کنند.
 
صالحي در پايان گفت: خدمت کردن به مردم راه‌حل مشکلات امروز جامعه ماست و اگر ما خدمت صادقانه داشته باشيم خداوند به ما نظر خواهد کرد و مشکلات ما برطرف خواهد شد. هرجايي که دين خدا و مظلومي را ياري کنيم خدا ما را ياري خواهد کرد و جبهه پيروزي و اسلام پيروز خواهد شد.

انتهای پیام/530پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۰:۲۴

5 Jan 2022