۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۹۴۷۷
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري:

خسارت فتنه 88 بيشتر از خسارت 8 سال دوران دفاع مقدس بود

حجت الاسلام حبيب الله زماني گفت:فتنه گران در فتنه 88 خسارتي به کشور وارد کردند که اين ميزان خسارت در طول 8 سال دوران دفاع مقدس به کشور وارد نشده بود.
خسارت فتنه 88 بيشتر از خسارت 8 سال دوران دفاع مقدس بود
به گزارش  جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حبيب الله زماني مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري در همايش بزرگداشت 9 دي در شهرستان اردل با گراميداشت حماسه يوم الله ۹ دي گفت:  فتنه 88 متاسفانه هم از نظر سياسي، اقتصادي و امنيتي ضربه سنگيني بر پيکره نظام وارد کرد.  
 
زماني با اشاره به مديريت مقام معظم رهبري در فتنه 88 افزود: هوشياري و تدابير بسيار عالي مقام معظم رهبري در فتنه 88 و حضور پرشور مردم که توام با آگاهي بود باعث شد تا حد بسيار زيادي از گسترش فتنه در کشور جلوگيري شود.  
 
وي با بيان اين که در جريان فتنه 88 هزينه‌هايي به کشور وارد شد، تصريح کرد:  فتنه گران در فتنه  88 خسارتي به کشور وارد کردتد که اين ميزان خسارت در طول  8 سال دوران دفاع مقدس به کشور وارد نشده بود.
 
زماني در رابطه با خسارت‌هاي امنيتي فتنه 88 بيان داشت: در زمان فتنه 88 برخي فتنه‌گران چراغ سبزهايي به عاملين فتنه در خارج از کشور نشان دادند که باعث گسترش فشارها بر ايران شود.
 
وي ادامه داد: هر چه از فتنه سال 88 فاصله مي‌گيريم به خوبي آثار ضرر و زيان‌هاي اقتصادي که برخي فتنه‌گران به کشور وارد کرده‌اند را مشاهده مي‌کنيم، آثاري که بي‌تاثير از  افزايش تحريم‌ها عليه ايران نبود.
 
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه سازمان جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: خوشبختانه و به لطف خدا نه تنها نقشه فتنه‌گران در فتنه سال 88 نقش برآب شد بلکه با توجه به تاثيرات مخربي که در کشور ايجاد کرد، مسئولين و مردم به سمت پيشرفت‌هايي در همان مقطع زماني حرکت کردند که موفقيت‌هايي هم در بر داشت.
 
زماني در ادامه با اشاره به حماسه 9 دي اظهار داشت: حماسه 9 دي در حقيقت پاسخي به حرکات زشت فتنه‌گران بود که از سوي مردم و مسئولين شنيده شد.
 
وي در پايان خاطر نشان کرد: حماسه 9 دي باعث شد تا فتنه 88 از کف خيابان‌ها جمع شده و پايان يابد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۱

30 Dec 2021