۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۴۸۰
فرماندار بروجن خبر داد:

برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بروجن به صورت برنامه زنده تلویزیونی

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن، گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، جشن گلریزان امسال به صورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.
برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بروجن به صورت برنامه زنده تلویزیونی
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و خیرین و با عنایت به توافق‌های انجام شده با مرکز صدا و سیما،‌ جشن گلریزان امسال در قاب شیشه‌ای تلویزیون برگزار شده و به طور زنده پخش می‌شود.

مسعود ملکی، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی شده جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بروجن تحت عنوان ویژه‌برنامه «ضیافت کریمان» روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 از شبکه استانی جهانبین به روی آنتن خواهد رفت.

وی ضمن دعوت از کلیه مردم نوع‌دوست، خیرین، صاحبان صنایع، اصناف و بازاریان به منظور مشارکت در این اقدام حسنه، بیان کرد: سال گذشته و با مشارکت خیرین زمینه آزادسازی 13 زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان بروجن فراهم شده است.

فرماندار بروجن با بیان اینکه امسال نیز 39 زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار سخاوت و نوع‌دوستی خیرین هستند، گفت: مبلغ بدهی این تعداد زندانی 61 میلیارد و 350 میلیون ریال است.

به گزارش جهانبین نیوز، بیشترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بروجن مربوط به جرائم مالی، پرداخت مهریه و تصادفات رانندگی است و کمک‌های ستاد دیه مشمول زندانیان با جرائم مجرمانه و عمدی از قبیل چک بلامحل، اعتیاد، سرقت و... نخواهد شد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۲۱:۳۰:۱۱

5 May 2020