۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۱۷۶۷

گلايه مردم منطقه امامزاده حسن(ع) از وضعيت جاده دسترسي روستا+ پاسخ بخشدار فلارد

تعدادی از اهالي منطقه امام‌زاده حسن (ع) از توابع شهرستان لردگان خواستار توجه ويژه مسئولان براي رفع مشکل نامناسب بودن راه ورودي اين روستاها شدند.
گلايه مردم منطقه امامزاده حسن(ع) از وضعيت جاده دسترسي روستا+ پاسخ بخشدار فلارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ منطقه امام‌زاده حسن (ع)  يکي از روستاهاي بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان است که از مرکز شهر لردگان بيش از 100 کيلومتر فاصله دارد.

اهميت راه‌هاي روستايي در شهرهايي که عمدتا شغل مردم آن کشاورزي و دامداري است، از اهميت بالايي برخوردار بوده؛ چراکه بسياري از اين مردم به دليل تردد زياد از اين مسيرها به دنبال کسب درآمد حاصل از فروش محصولات خود هستند.
 
مردم ايل درويش که در منطقه امام‌زاده حسن (ع) زندگي مي کنند با ارسال عکسي از وضعيت جاده دسترسي به اين روستا از مسئولين گله‌مند هستند و خواستار رفع مشکل شدند.

يک از اهالي اين منطقه گفت: منطقه امام‌زاده حسن (ع) با 37 روستا و 13 هزار جمعيت از اوايل بارش‌ها تاکنون وضعيت جاده ارتباطي اسفبار است و هيچ يک از مسئولين امر تاکنون هيچ اقدامي در اين زمينه انجام نداده‌اند.

 
بخشدار بخش فلارد:

هم‌اکنون همه جاده‌هاي بخش فلارد به سمت روستاها باز است

 
يعقوب کريمي بخشدار بخش فلارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طي بارندگي‌هاي اخير از طريق اين بخشداري و اداره حمل و نقل جاده‌اي از جاده‌هاي بخش فلارد از نزديک بازديد بعمل آمد که بعضي از جاده‌هاي اين بخش از قبيل پشت‌کوه فلارد نياز به اصلاح تعريض آسفالت و روکش آسفالت دارند که در سال گذشته دو کيلومتر آن آسفالت شد و مابقي اين جاده‌ها نيز نياز به تامين اعتبار دارند و در کميته برنامه‌ريزي امسال جزء اولويت‌هاي قرار گرفتند و ان‌شاالله با تامين اعتبار مشکل اين جاده‌ها نيز حل خواهد شد.
 
وي افزود: جاده‌هايي که مشکل داشتند از قبيل روستاهاي کوه نارمه، دماب و شاه نجف رفع عيب شدند، ولي روستاي شاه نجف مقداري از جاده رانش داشت که هم‌اکنون مشکل برطرف شد که طي نامه‌اي به شرکت گاز و اداره حمل و نقل جاده‌اي استان درخواست شد به‌صورت اصولي اين جاده‌ها تعمير بازسازي شوند.
 
بخشدار فلارد بيان داشت: جاده‌هاي دره‌نيک، ده‌کهنه و جاده مسير ريگ به سمت روستاي نامداري نياز به آسفالت دارند که در کميسيون برنامه‌ريزي امسال نيز جزء اولويت‌ها قرار گرفتند و هم‌اکنون همه جاده‌هاي بخش فلارد به سمت روستاها باز است که ان‌شالله بخشي از اين جاده‌ها در اين کميسيون مورد بررسي و نسبت به عمليات تعريضي آسفالت و روکش آسفالت اقدام مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۲۱

27 Dec 2019