۰
plusresetminus
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري خواستار توجه فوري و حمايت جهت مرمت و بازسازي پل ارتباطي روستای مراد آباد ديناران شد.
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري براي رفع مشکلات روستاي مرادآباد دست به کار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در پي بارش‌هاي چند روز گذشته در شهرستان اردل ، تنها پل ورودي روستاي مرادآباد دهستان ديناران شهرستان اردل بر اثر طغيان رودخانه تخريب و راه ارتباطي مردم اين روستا با جاده اصلي و روستاهاي اطراف به صورت کامل قطع شد.

براساس اين گزارش، پس از وقوع اين حادثه اهالي روستا موضوع را در تماس تلفني به نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد اطلاع دادند و حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام نيز پس از شنيدن اين خبر صبح روز دوشنبه به همراه جمعي از مسئولان استان در اين روستا و محل وقوع حادثه حاضر شد و از نزديک وضعيت پل تخريب شده و راه ارتباطي مردم را بررسي و به مسئولان بر رفع هر چه سريعتر اين مشکل اساسي تاکيد کرد.

مقرر شد ظرف کمتر 24 ساعت راه ارتباطي مردم روستا با جاده اصلي برقرار شود تا درآينده اقدام اساسي براي ساخت پل روستا انجام شود.

نماينده ولي فقيه در استان سپس با عبور از جريان آب رودخانه خود را به محل سکونت روستائيان رساند و با جمعي از اهالي اين روستا ديدار و به بررسي مشکلات ديگر مردم اين روستا پرداخت.

 احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: با توجه به بارش هاي اخير در شهرستان و طغيان رودخانه تنها پل ارتباطي مردم روستاي مراد آباد تخريب شد که امام جمعه محترم  شهرکرد طي سفري که به منطقه ديناران داشتند براي رفع اين مشکل تاکيد کردند.

عالي پور افزود:راه ارتباطي مردم اين روستا به صورت موقت برقرار مي شود و پل اصلي اين روستا  نيز بعد از بارندگي  ها ساخته خواهد شد.

















 
انتهاي پيام1026ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۰:۲۳

1 Jan 2020