۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۸۸

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در دهه فجر سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
ابوذر للگانی رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  با اشاره به اینکه تمام فعالان رسانه در جشنواره ابوذر می توانند شرکت کنند اظهار کرد: رسانه های مکتوب شامل: مطبوعات استانی، منطقه ای و کشوری که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ می رسند ، رسانه های مجازی شامل: خبرگزاری ها، پایگاه های خبری _ تحلیلی و سایت هایی که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند.

وی تصریح کرد: .آثار در فاصله زمانی فروردین ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۷ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها و پایگاه‌ های خبری منتشر شده باشند.

للگانی با اشاره به اینکه آثار تهیه شده فاخر و کاربردی باشند بیان داشت: .هر متقاضی تنها می تواند در دو بخش و در هر بخش ۳ اثر ارائه نماید.

وی ادامه داد: آثاری پذیرفته می شود که نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام صاحب اثر و یا نام مستعار، باید توسط مدیر مسئول مهر و امضاء شده باشد. در رسانه‌های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد خبری و تأییدیه نماینده رسمی آن رسانه در استان ضروری است.

للگانی بیان داشت: مطالب مربوط به بولتن های داخلی دستگاه های اجرایی امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

وی یادآور شد: هر شرکت کننده باید کپی اثر، فرم مشخصات برای هر اثر، لوگوی نشریه یا خبرگزاری و یک قطعه عکس را تحویل دبیرخانه دهد(شرکت کنندگان در بخش عکس علاوه بر ارائه مدارک باید اصل عکس های خود را بدون انجام جلوه‌های ویژه در قالب یک لوح فشرده تحویل و یا ارسال نمایند)

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤلیت پاسخگویی به هر ادعای افراد حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده بر عهده متقاضی است و دبیرخانه در قبال دعاوی مذکور هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

للگانی اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص مسائل پیش بینی نشده و تفسیر ابهامات احتمالی، صرفا به عهده دبیرخانه جشنواره بوده و انجام تصمیمات اتخاذ شده برای متقاضی لازم الاجرا است و در غیر اینصورت، ثبت نام و شرکت در جشنواره کان لم یکن تلقی خواهد شد.

وی بیان داشت: به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای اصحاب رسانه، داوران و کمیته اجرایی حق ارسال آثار ندارند.

للگانی با اشاره به اینکه افراد منتخب انشاءالله به همراه تعدادی از اعضاء خانواده به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام خواهند شد بیان داشت: افراد منتخبی که امکان تشرف به عتبات عالیات را ندارند به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می گردند.

وی افزود: گذرنامه افراد منتخب باید اعتبار زمانی کافی داشته و ویزا نیز توسط فرد تهیه شود.

للگانی یادآور شد: انشاءالله به همه اصحاب رسانه که همکاری مناسبی با سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سال جاری داشته اند جوایزی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۱:۵۰

27 Dec 2019