۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۹۵۹۹
استاندار چهارمحال و بختياري:

نقش رسانه‌ها در صرفه‌جويي مصرف آب و منابع انرژي مهم و اثرگذار است

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر لزوم توجه بيش از پيش به موضوع صرفه جويي و مديريت مصرف آب در برهه کنوني گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاري در تحقق اين مهم دارند.
نقش رسانه‌ها در صرفه‌جويي مصرف آب و منابع انرژي مهم و اثرگذار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه آب منبعي برگشت‌ناپذير است و بايد همه مسئولان کشور نسبت به اهميت آن حساس باشند، گفت: بايد براي جلوگيري از هدر رفتن اين منبع ارزشمند راهبرد‌هاي عملي ارائه داد.

اقبال عباسي فرهنگسازي و تأثير بر افکار عمومي را مهم دانست و گفت: بر اين اساس، وظيفه رسانه ها در تمام موضوعات اجتماعي ازجمله فرهنگ سازي درباره مصرف درست آب و منابع انرژي بسيار سنگين است.

وي با اشاره به نقش رسانه ها در زمينه اطلاع رساني و تنوير افکار عمومي تصريح کرد: شناخت چالش هاي واقعي آب در کشور و استان بعنوان يک رسالت همگاني کمک خواهد کرد تا براي بحران کم آبي برنامه ريزي و تصميم گيري هاي بهتري را شاهد باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر ضرورت آبياري دانش‌بنيان و استفاده از روش‌هاي نوين مصرف آب براي پيشگيري از هدر رفتن آن گفت: اقناع مردم نيازمند به کار مطالعاتي است، با ارائه نتايج مطالعات و مشخص کردن اولويت‌ها براي آگاهي‌بخشي و فرهنگ‌سازي بايد تلاش کرد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۱۷

20 Jan 2020