:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> قدس پایتخت رژيم صهيونيستي بشود نابودي اسرائيل قطعي است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۷۴۹۷
امام جمعه شلمزار:

قدس پایتخت رژيم صهيونيستي بشود نابودي اسرائيل قطعي است

امام جمعه شلمزار اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي را ديوانگي محض رئيس جمهور آمريکا خواند.
قدس پایتخت رژيم صهيونيستي بشود نابودي اسرائيل قطعي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام زماني گفت: نماز جمعه فريضه و هديه الهي است و سبقت گيرندگان ورود به بهشت کساني هستند که در شرکت در نماز جمعه سبقت مي گيرند.

وي در ادامه با دعوت مسلمانان به اتحاد افزود: اتحاد رمز موفقيت هر قوم و گروهي است، مساله اي است که متاسفانه بعضي حاکمان کشورهاي اسلامي فراموش کرده اند يا عمدا مانع از اتحاد مسلمانان مي شوند.

امام جمعه شلمزار رمز پيروزي اسلام بر کفر و دشمنان را اتحاد عنوان کرد و گفت: تا زماني که دنياي اسلام عليه دشمنان و کفار يکپارچه نشود نمي تواند بر آنان فائق آيد.

حجت الاسلام زماني در خطبه ذوم نماز جمعه شلمزار گفت: ۱۹ آذر سالروز تصويب حقوق بشر است اما متاسفيم که که خود تصويب کنندگان اين قوانين به اصطلاح حقوق بشري به هيچکدام از آنان پايبند نيستند.

وي به اقدام سخيف رئيس جمهور آمريکا اشاره کرد و افزود: اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي ديوانگي محض رئيس‌جمهور آمريکا است و بي شک آغاز انتفاضه سوم شکست قطعي و نابودي کامل اسرائيل را در پي خواهد داشت.

امام جمعه شلمزار در پايان با تاکيد بر توجه به شعار سال از مسئولان شهرستان کيار خواست به دنبال بازگشايي کارخانه آب معدني شلمزار باشند چراکه يکي از نشانه هاي تحقق اقتصاد مقاومتي ايجاد اشتغال است.

پس از اقامه نماز جمعه شلمزار راهپيمايي عليه اقدام رئيس جمهور آمريکا در مرکز شهرستان کيار برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۰:۱۷

2 Jan 2020