۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۴۵۴۰
با صدور بيانيه‌اي عنوان شد

اعلام حمايت خانواده شهداو ايثارگران شهرستان بن از سيد ابراهيم رئيسي

جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهدا در شهرستان بن با صدور بيانيه‌اي از کانديداتوري حجت‌الاسلام ‌رئيسي در انتخابات رياست جمهوري اعلام حمايت کردند.
اعلام حمايت خانواده شهداو ايثارگران شهرستان بن از سيد ابراهيم رئيسي
 به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار زنگ خبر، جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهداي شهرستان بن  با صدور بيانيه اي ضمن حمايت از سيد ابراهيم رئيسي در انتخابات رياست جمهوري و با نصب بنر سيد ابراهيم رئيسي بر درب منازلشان، اعلام کردند: باتوجه به شرايط حساس کشور، اهميت انتخابات پيش رو و تکليف بزرگ انتخاب اصلح، ما خانواده هاي شهداو ايثار گران بنا بر تکليف شرعي، اخلاقي و ميهني خود به ملت شريف ايران اعلام مي داريم که اگر شهيدانمان امروز در بين ما حضور ميداشتند، حمايت از دولت انقلابي و مردمي «کار و کرامت» و تلاش براي پايان دادن به شرايط اقتصادي، فرهنگي و سياسي نابسامان جامعه را براي خود يک فريضه مي دانستند.

در بخش ديگر اين بيانيه به اشاره به اينکه حجت‌الاسلام رئيسي فردي به‌حق متدين انقلابي و داراي تجربه و تخصص تاکيد شده: ما ايشان را فردي توانمند و متعهد به اين نظام و به اصل والاي ولايت فقيه دانسته و شاهد وفاداري ايشان به خون پاک مطهر شهدا و رهبري فرزانه مان ديده و ايشان را ياري مخلص دانسته‌ايم.

ما در کنار مردم آگاه، فهيم و انقلابي کشورمان، با ادب و افتخار اعلام مي‌کنيم در انتخابات ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ محکم و استوار به دولت سرمايه‌دارهاي مستضعف‌گريز، نه مي‌گوييم و به دولتي رأي مي‌دهيم که کار مي‌کند براي کرامت بخشيدن به ايران اسلامي‌مان، رأي خود را به حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي، با منطق تغييربه نفع مردم مي‌دهيم.

در شرايط حساس کنوني کشور نيازمند مديري صادق، خدمتگذار، ولايتمدار و داراي روحيه‌اي جهادي و مبارزه با فساد و تبعيض و هرگونه اشرافي‌گري است که همه اين ويژگي‌ها در ايشان وجود دارد.

انتظارمان از مردم شهيدپرور و هميشه در صحنه استان اين است که کما في‌السابق در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري با مشارکت گسترده در انتخابات حماسه‌اي ديگر را رقم زنند و از هيچ تلاشي در اين زمينه دريغ نورزند.
 
و العاقبه‌للمتقين

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۰۰

2 Jan 2020