۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۲۳۰۰
امام جمعه شهر اردل:

نهم دي يوم الله است/باید آثار و برکات 9 دي به نسل جوان منتقل شود

امام جمعه شهر اردل گفت: نهم دي يکي از روزهاي ارزشمند انقلاب اسلامي است و بايد به عنوان يوم الله در ذهن ها ماندگار بماند.
نهم دي يوم الله است/باید آثار و برکات 9 دي به نسل جوان منتقل شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوا گفت: نماز به عنوان ستون دين معرفي شده و اگر دين داراي چند ستون و پايه اساسي باشد نماز مهمترين ستون آن است و اگر در اين ستون خلل يا اشکال ايجاد شود دين اسلام نقص پيدا مي کند لذا همه مسئولين و مردم موظفند برپايي نماز اول وقت و ترويج نماز را اوليت اول کاري خود قرار دهند.

سلمان پور با اشاره به ۵ دي سال ۶۳، گفت: ۵ دي ماه ۶۳ سالروز صدور فرمان امام خميني (ره) مبني بر واگذاري حفاظت و امنيت فرودگاه‌ها و پروازهاي کشور به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است و از آن زمان تاکنون هيچ مشکل امنيتي براي فرودگاه‌ها و پروازهاي کشور ايجاد نشده است.

وي با اشاره به هفته سوادآموزي گفت: در کشور و مملکت اسلامي شايسته نيست افراد بيسوادي باشند و بايد براي باسواد کردن اين افراد اقدام شود.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به حادثه فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: ملت ايران در روز ۹ دي سال ۸۸ سيلي محکمي به سران فتنه و حاميان آنها زدند و ۹ دي يک روز به يادماندني در تاريخ کشور است.

سلمان پور با بيان اينکه نهم دي يکي از روزهاي ارزشمند انقلاب اسلامي است و بايد به عنوان يوم الله در ذهن ها ماندگار بماند. ملت ايران در ۹ دي سال ۸۸ دشمن ستيزي خود را نشان دادند و توطئه فتنه‌گران را در نطفه خشکاند.

وي بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن سالروز حماسه ۹ دي که از بزرگترين رويداد تاريخي است تاکيد کرد و بيان داشت:  ۹ دي متعلق به يک گروه و جناح خاص نيست و همه بايد براي بزرگداشت اين روز مشارکت و حضوري فعال داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۸:۲۲

11 Jan 2020