۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۱۶۶۵
امام جمعه شهر فارسان گفت:

با کتاب و کتابخواني پيشرفت کشور را ارتقاء بخشيم

امام جمعه شهر فارسان گفت: با نهادينه شدن ارتباط با کتاب و کتابخواني در جامعه توسط عموم مردم چراغ راه عزت و پيشرفت آينده کشور را ارتقاء بخشيم.
با کتاب و کتابخواني پيشرفت کشور را ارتقاء بخشيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته فارسان با اشاره به انتخابات آمريکا افزود: اگرچه سيستم حکومتي آمريکا خصوصاً دو حزب قدرتمند حاکم بر آن، با تغيير و عوض شدن رييس جمهور آن،از نظر دشمني و خصومت با نظام اسلامي ما، هيچ تغييري ايجاد نخواهد شد ولي اين انتخابات نشان داد که اکثريت مردم بومي آمريکا، از سياستهاي مزورانه داخلي و بين المللي حاکميت آمريکا خصوصاً در منطقه خاورميانه به شدت نااميد شده اند.

وي در ادامه با اشاره به هفته حمايت از کليوي اظهار داشت: يکي از خطراتي که به صورت خاموش سلامتي مردم ما را تهديد مي کند پايين آمدن سن بيماران دياليزمي است که تمامي مردم و مسئولين بهداشت و درمان در زمينه حمايت ار موسسات خيريه کليوي و نظارت بر آن، تا دير نشده، خطرات ناشي از آن را کاهش دهند.

خطيب جمعه فارسان همچنين بااشاره به هفته کتابخواني افزود: با نهادينه شدن ارتباط با کتاب و کتابخواني در جامعه توسط عموم مردم و مسئولين و نخبگان، ضريب معرفت و تفکر و منطق را که چراغ راه عزت و پيشرفت آينده کشور است را ارتقاء بخشيم.

وي تصريح کرد: ما بايد ادب نسبت به مردم و خداوند را در نظر داشته باشيم،خداوند در قرآن ادب را رعايت کرده و خواسته تا ما هم به خوبي رعايت کنيم.همانطور که در قرآن مي فرمايد:به خانه هاي مردم سرک نکشيد،به غير از خانه خود به خانه مردم سرک نکشيده و جستجو نکنيد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۲۹

27 Dec 2019