۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۰۰۹۳
مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم خبر داد؛

تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تا ۲ هزار مترمربع كه ۵۰ درصد اعتبار آنها از ساير منابع تامين شده ‌باشد خبر داد و افزود: این اعتبار به پروژه‌هایی که قبلاً از این محل تخصیص داده شده است تعلق نخواهد گرفت.
تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر رخشانی مهر مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم در بازدید از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از مشکلات پارک‌های علم و فناوری در حوزه عمرانی نبود دستورالعمل جامع برای سیاست گذاری در توسعه فضاهای فیزیکی این مجموعه است که دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی مطالعات خود را در این زمینه آغاز کرده است.


وی از تامین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تا ۲ هزار مترمربع كه ۵۰ درصد اعتبار آنها از ساير منابع تامين شده ‌باشد خبر داد و افزود: این اعتبار به پروژه‌هایی که قبلاً از این محل تخصیص داده شده است تعلق نخواهد گرفت.

وی بیان داشت: درخصوص تخصیص اعتبار جهت توسعه مجتمع کارگاهی پارک علم و فناوری قول مساعد می‌دهیم که این اعتبار را هرچه سریعتر در اختیار این مجتمع‌ها قرار دهیم.


دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید، تبدیل دستاوردهای پژوهشی به فناوری را یکی از وظایف پارک‌های علم و فناوری دانست و افزود: باتوجه به ایجاد اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفری در پارک‌های علم و فناوری، نیاز به حمایت جدی وزارت علوم از توسعه پارک‌های علم و فناوری و ایجاد شرکت‌های کوچک فناور و دانش بنیان است.

پیرعلی داشتن زیر ساخت مناسب را یکی از نیاز‌های اصلی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار امیدواری کرد باتوجه به جدول ۱۴ پیوست قانون بودجه ۹۵ و همچنین حمایت‌های استانی بزودی شاهد آغاز احداث مجتمع پارک علم و فناوری استان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۳۹

26 Dec 2019