۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۲۹۰۴۱
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد:

مایه حیات مردم نباید مایه اختلاف شود/ مسئولین وضعیت آب چهارمحال و بختیاری بحرانی است

نماینده ولی‌فقیه درچهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:مسئله آب در استان واقعا با مشکل مواجه است و از مسئولین استانی و کشوری می خواهم مدبرانه به مسئله آب توجه کنند؛ مردم این شهر و آن شهر و یا استانها را رودروی هم قرار ندهند؛ آب نباید مایه اختلاف باشد.
مایه حیات مردم نباید مایه اختلاف شود/ مسئولین وضعیت آب چهارمحال و بختیاری بحرانی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی گفت: منافقان باید در جامعه شناسایی شوند و فتنه‌گران اقتصادی بدانند که به خودشان لطمه وارد می‌کنند و در قرآن کریم به این افراد تذکر داده شده است.

امام جمعه شهر کرد با بیان اینکه وظیفه ایمانی مومنان این است که در همه عرصه‌های اقتصادی در رفع مشکلات نیازمندان کوتاهی نکنند، تاکید کرد: پرداخت زکات، خمس،‌ انفاق، صدقات ، کمک به جهاد اسلامی نقش مهمی در تقویت بنیه اقتصادی کشور دارد.

نکونام خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم اقتصاد مقاومتی حرکت‌های جهادی و ایثارگونه‌ای است که باید منفعت و رشد اقتصادی جامعه در آن در نظر گرفته شده تا بنیه اقتصادی کشور قوی شود.

وی تصریح کرد: انسان مومن کسی است که به دنبال کسب مال و ثروت نیست بلکه به دنبال کسب معنویت و ایجاد نظم در جامعه است.

نکونام با اشاره به شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن امام علی(ع) گفت: در شب‌های قدر سفره خداوند برای بندگان گسترانیده شده و قلب ماه رمضان شب قدر است.

وی خاطرنشان کرد: رحمت خدا شامل کسانی است که اهل عمل باشند و باید در شب‌های قدر کمک به نیازمندان، پرداخت صدقه انفاق و خمس توجه شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مسئله آب گفت: مسئله آب در استان واقعا با مشکل مواجه است و از مسئولین استانی و کشوری می خواهم مدبرانه به مسئله آب توجه کنند؛ مردم این شهر و آن شهر و یا استانها را رودروی هم قرار ندهند؛ آب نباید مایه اختلاف باشد.

وی به تدبر برای رفع معضلات و مشکلات آب توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: هر کسی حقی دارد؛ حقوقی دارد؛ حقوق همه را در هر استانی به صورت کارشناسی، مدنظر قرار داده و مشکل آب را حل کنند تا دیگر شاهد این همه دغدغه و نگرانی از ناحیه مردم نباشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرکرد به هفته قوه قضائیه اشاره و گفت:  باید بکوشیم دستگاه در تراز نظام جمهوری شکل بگیرد و باید بکوشیم امنیتی در جامعه به وجود آید که هر کس بخواهد احقاق حق کند راحت و امیدوارنه به دستگاه قضا مراجعه کند.

نکونام تصریح کرد: دهم تیر روز صنعت و معدن است؛ نگاه ها در این عرصه باید فعالانه، تولیدی و نگاه اشتغال زایی باشد.

وی به روز قدس در جمعه هفته آینده همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: همه می دانید آزادی قدس ان شالله به مدت الهی و حول و قوه الهی حتمی است و روزی را شما خواهید دید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز باید ایستاد و مقاوم بود، افزود: در آینده ای نزدیک قدس از دست این جنایت کاران رهایی و حق به حق دار خواهد رسید.

نکونام به هفتم تیر و فاجعه هولناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره و اظهار کرد: این فاجعه به تنهایی برای این که نظامی را از پای در آورد کافی بود اما چون این نظام به ریسمان الهی متصل و پیوند ولایی که مصداقی از حبل الله است، بر این کشور به حمدالله آن چنان مستحکم است که نه تنها هفتم تیر، هشتم شهریور هشت سال دفاع مقدس و تمام نیروهای قدرتمند جهانی در مقابل این نظام ایستادند ولی به حول قوه الهی هیچ کاری نتوانستند بکنند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی دست ها در کار است که ما را از مکتب تشییع و راه علی جدا کنند، گفت: جفایی که به شیعه شده است، کم نیست؛ ظلم و ستم در حق شیعیان همیشه بوده ؛ شیعیانی که ته چاه‌ها انداختند، شیعیانی که انواع سختی‌ها را به آن‌ها تحمیل کردند و امروز نمونه‌های از این سختی‌ها و فشارها در حق شیعیان را در جهان اسلام مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرکرد گفت: امروز مشاهده می‌کنیم شیخ زکزاکی عزیز رهبر شیعیان نیجریه با چه وضعی در زندان است و شیعیان نیجریه با چه وضعی زندگی می کنند؛ امروز مشاهده می کنیم شیعیان بحرین در چه وضعی و علمای آن جا تحت چه ستمی قرار دارند.

وی تاکید کرد:  آل سعود خائن که خیال می‌کند با عربده کشی و دلارهای نفتی‌اش و یک موقعیتی که در سایه استکبار پیدا کرده و یک سری ظواهری، احساس می کند خبری است و می تواند با این مکتب و شیعه درافتد و می تواند این چراغ فروزان را خاموش کند.

نکونام افزود: این ها ظلم و جنایت آشکار است، اما شیعیان بدانید این ها نشدنی است، آن چه ماندنی است شما هستید و راه علی بن ابی طالب و آن چه مزمهل و نابودشدنی است این مکاتب و فرقه ها و این استکبار و طواغیت است. جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ شعار نیست بلکه یک واقعیت است که بدون شک محقق خواهدشد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۱۸

26 Dec 2019