۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۷۷۹۷
فرماندار لردگان خبر داد؛

اختصاص 30 مدرسه نوساز براي اسکان مهمانان نوروزي در لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: 30 مدرسه نوسازدر قالب 174 کلاس درس، در سطح شهر لردگان و با امکانات و تجهيزات لازم براي پذيرايي از مهمانان نوروزي آماده شد.
اختصاص 30 مدرسه نوساز براي اسکان مهمانان نوروزي در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: ايام نوروز و عبور هزاران مسافر از مسير شهرستان لردگان فرصت بسيار مطلوبي براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري، صنايع دستي، قابليت‌ها و توانمندي‌هاي اين شهرستان است و ارائه تصويري خوب، زيبا و خدمات‌رساني مناسب در اين ايام مي‌تواند ذهنيت مثبتي از اين شهرستان براي مسافران و گردشگران در اذهان بسازد.      
                                                        
وی، وظيفه  آموزش و پرورش را مهيا کردن مکان اسکان مسافران نوروزي در 30 مدرسه در سطح شهر بيان کرد و افزود: تمام سعي ما بر اين است که فضاي شاد و پرتحرکي را براي مسافران نوروزي در شهرستان ايجاد کنيم.      

کریمی توجه ويژه به امر بهداشت محيط و نظافت اماکن مورد بازديد گردشگران را مهم دانست و بیان داشت: علاوه‌بر جاذبه‌هاي محل‌هاي مورد نظر، نظافت محيط نيز در جذب و يا دفع گردشگر عامل مؤثري است.

لازم به ذکر است توجه ويژه به ورودي‌هاي شهر، رسيدگي به سيما و منظر شهر،‌ برخورداري پارک‌هاي محل استراحت مسافرين از  روشنايي و امکانات، نظارت بر قيمت‌ها، اجراي برنامه‌هاي فرهنگي متناسب با ايام فاطميه، هماهنگي در چاپ بروشور، نقشه و… از مهم‌ترين مواردي بود که در جلسه ستاد هنماهنگي خدمات سفر شهرستان لردگان در راستاي پذيرايي از مهمان نوروزي برآن تأکيد شد. 
     
فرماندار لردگان در پايان از همه هموطنان گرامي خواست، تا با ديدن مناطق گردشگري و زيارتي چون چشمه برم لردگان، چشمه سندگان در فلارد، آبشار آتشگاه، باغ پروز در فلارد، امام‌زاده علي‌اکبر (ع)، امام‌زاده پيرمحمدعلي (ع) در لردگان، امام‌زاده جعفر (ع) در لردگان، امام‌زاده سيد سلطان در لردگان، سواحل درياچه سد کارون چهار، مناطق جنگلي درختان بلوط و ديگر نقاط زيبا و ديدني شهرستان لردگان سفر نمايند و از اين مناطق زيبا ديدن کنند.   

انتهاي پيام1026ج /630 ل    
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۳۷

27 Dec 2019