۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۶۴۲۷
به این مطلب امتیاز دهید 100% 0% سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

جدیدترین عملیات جنگنده‌های روسی در سوریه/ انفجار تانکرهای نفتی داعش در راه ترکیه

سرلشکر کوناشنکوف از انجام 121 پرواز عملیاتی توسط جنگنده‌های روسیه در چهل و هشت ساعت گذشته که به نابودی 424 هدف تروریست‌ها منجر شد؛ خبر داد.
جدیدترین عملیات جنگنده‌های روسی در سوریه/ انفجار تانکرهای نفتی داعش در راه ترکیه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  جام نیوز، جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه در عملیات روز چهارشنبه (امروز) خود در سوریه با حمله به زیرساخت‌های نفتی تروریست‌ها، صدمات سختی را به این گروه و خطوط انتقال نفت آنها وارد آوردند.

ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جنگنده‌های این کشور حدود ۲۰ تانکر نفت‌کش داعش را که از استان ادلب به سمت ترکیه در حرکت بودند؛ نابود کردند. همچنین طی دو روز گذشته ۶ تاسیسات نفتی در استان‌های حلب و دیرالزور ازبین رفتند.

سرلشکر کوناشنکوف از انجام ۱۲۱ پرواز عملیاتی توسط جنگنده‌های روسیه در چهل و هشت ساعت گذشته که به نابودی ۴۲۴ هدف تروریست‌ها در استان‌های ادلب، حلب، لاذقیه، حماه، حمص، درعا، دمشق، الرقه و دیرالزور منجر شد؛ خبر داد.

گروه هوایی روسیه همچنین با اطلاعاتی که از مرکز فرماندهی عملیات در بغداد دریافت کرده بود؛ یک سامانه دفاع موشکی اوسا (ساخت کشور روسیه) متعلق به نیروهای مسلح سوریه که چندی پیش در حومه دمشق به دست تروریست‌ها افتاده بود را با استفاده از بمب نیم تُنی سنگرشکن ازبین بردند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: «در حاشیه شهر مهین در استان حمص، یک جنگنده سوخو ۳۴ حمله‌ای را علیه پایگاه بزرگ نظامی داعش انجام داده و آن را به کلی نابود کرد. همچنین جلسه ملاقات برخی فرماندهان میدانی داعش در الرقه هدف قرار گرفت.»

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک (sputnik news) بمب‌افکن‌های سوخو ۲۵ همچنین پایگاه مستحکمی از تروریست‌ها در استان حلب را به همراه دو سکوی توپخانه‌ای و انبار مهمات در استان حماه را نابود کردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۳۱

2 Jan 2020