۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۲۰۶۹۲
رئيس بنياد مسکن انقلاب شهرستان کوهرنگ

2 طرح هادي در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد

براي تکميل اين پروژه 2 هزار و 50 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني تامين و هزينه شده که در نهايت زمينه اشتغال دو نفر به صورت مستقيم در شهرستان کوهرنگ را فراهم کرده است.
2 طرح هادي در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس بنياد مسکن شهرستان کوهرنگ از افتتاح دو طرح هادي در روستاي ديمه شهرستان کوهرنگ خبر داد.

بهنام حيدري تصريح کرد: عمليات اجرايي اين طرح از سال 88 آغاز شده و در حال حاضر با توجه به پيگيري‌هاي صورت گرفته در راستاي جذب اعتبارات تکميل و آماده بهره‌برداري است.
 
حيدري خاطرنشان کرد: براي تکميل اين پروژه 2 هزار و 50 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استاني تامين و هزينه شده که در نهايت زمينه اشتغال دو نفر به صورت مستقيم در شهرستان کوهرنگ را فراهم کرده است.
 
رئيس بنياد مسکن شهرستان کوهرنگ گفت: طرح هادي روستاي مياندوهان نيز با صرف اعتباري بالغ‌ بر 3 هزار و 250 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي و استاني آماده بهره‌برداري است.

حيدري خاطرنشان کرد: عمليات اجرايي اين پروژه از سال 90 آغاز شده و در حال حاضر با فراهم کردن زمينه اشتغال دو نفر به صورت مستقيم در شهرستان کوهرنگ آماده افتتاح است.
 
وي در پايان گفت: مجموعه بنياد مسکن انقلاب، در راستاي ارائه خدمت به مردم در کوهرنگ، از تمام توان و امکانات موجود استفاده مي‌کند تا بتوان زمينه ارائه خدماتي در شان مردم را فراهم کرد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۲۳

27 Dec 2019