۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۵۶۷۳۶
فرماندار شهرستان فارسان:

اولين کارخانه آب‌معدنی در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان فارسان گفت: تفاهم‌نامه فی‌مابين جمعيت هلال‌احمر کشور و استاندار استان برای راه‌اندازی کارخانه آب‌معدنی در شهرستان فارسان با تلاش و همت خادمين مردم در دولت آيت‌الله رئيسی به ثمر رسيد.
 سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقدشده در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه فی‌مابین جمعیت هلال‌احمر کشور و استاندار استان برای راه‌اندازی کارخانه آب‌معدنی در شهرستان فارسان بود که با تلاش و همت خادمین مردم در دولت آیت‌الله رئیسی این تفاهم‌نامه به ثمر رسید.

وی در ادامه افزود: افتخار داریم این تفاهم‌نامه از مجموعه تفاهم‌نامه‌های سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان و عنایت معاونت اداری رئیس‌جمهور، استاندار، ریاست جمعیت هلال‌احمر کشور، دبیر کل جمعیت هلال‌احمر و مسئولین، خادمین مردم در سطح شهرستان این کارخانه را به این مرحله رساندند و در آستانه بهره‌برداری قرار دادند.

صالحی خاطرنشان کرد: یک خط تولید از این کارخانه آماده بهره‌برداری است، زمین‌هایی در مجاورت کارخانه وجود دارد که قابلیت استفاده برای کاشت گیاهان دارویی و کشت گلخانه‌ای را دارد.

صالحی تصریح کرد: در فاز اول حدود ۵۰ شغل و در مراحل بعدی حدود ۱۰۰ شغل به صورت مستقیم در این کارخانه ایجاد خواهد شد.

وی بیان داشت: علاوه بر شغل مستقیم شغل غیرمستقیم هم در این کارخانه ایجاد خواهد شد و این خدمتی بزرگ است از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به مردم بخش جونقان و شهرستان فارسان که جا دارد از همکاری و تلاش مجموعه شرکت و پزشکان و متخصصان هم‌استانی که متولی این مجموعه بودند و همکاری‌های لازم را با مسئولین جمعیت هلال‌احمر داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

فرماندار شهرستان فارسان اظهار داشت: مبلغ هزینه شده برای این کارخانه ۷۰ میلیارد تومان بوده که توسط جمعیت هلال‌احمر کشور پرداخت می‌شود و بخشی هم از محل اعتبارات استانی توسط استاندار محترم مساعدت شده درمجموع با خطوط تولید که ایجاد خواهد شد.

وی بیان داشت: اعتبار کلی این مجموعه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که برای این مجموعه کاری هزینه خواهد شد که ۷۰ میلیارد تومان برای خرید و تملک و مابقی آن‌هم برای طرح توسعه و هم افزایش خطوط تولید و رفع برخی نواقص در موقع دریافت پروانه بهره‌برداری کارخانه هزینه خواهد شد.

انتهای خبر/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۰۳:۰۲

27 Apr 2024