۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۵۰۹۰۳
رییس جمهور:

مشکلات کشتارگاه صنعتي جونقان هر چه سريعتر رفع شود

آیت الله سید ابراهیم رییسی دستور داد مشکلات کشتارگاه صنعتي جونقان هر چه سريعتر رفع و زمينه اشتغال جوانان بيکار منطقه فراهم شود.
به گزارش جهانبین نیوز، وزير جهاد کشاورزي به عنوان نماينده تام‌الاختيار رئيس جمهور در سفر به استان چهارمحال و بختياري صبح روز پنجشنبه به مقام شهداي شهرستان فارسان اداي احترام کرد و پس از آن با مادر شهيدان والا مقام جمشيد وجهانبخش بهرامي وهمچنين خواهر شهيدان احمد وعبدالوهاب حيدري ديدار کردند.
 
جواد ساداتي نژاد، وزير جهاد کشاورزي در جريان سفر رئيس جمهور به چهارمحال و بختياري با عنوان نماينده تام‌الاختيار آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي به شهرستان فارسان سفر کرده است تا از نزديک مسائل و مشکلات و نيازمندي‌هاي اين شهرستان را مورد بررسي قرار دهد.
 
بازديد از طرح هاي کشاورزي،عمراني،بيمارستان سيدالشهدا،سد غدير باباحيدر وديدار با خانوادره شهدا،ديدار مردمي و حضور در جلسه شوراي داري و فعالان اقتصادي و اجتماعي از مهمترين برنامه‌هاي سفر يک روزه وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به شهرستان فارسان چهارمحال و بختياري است.
 
رييس جمهور در ادامه سفر خود به چهارمحال و بختياري از کشتارگاه صنعتي جونقان در شهرستان فارسان بازديد کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمين رئيسي، رييس جمهور دستور داد مشکلات کشتارگاه صنعتي جونقان هر چه سريعتر رفع و زمينه اشتغال جوانان بيکار منطقه فراهم شود.
 
وي بيان داشت: ظرفيت اين کشتارگاه بايد از ده درصد به حداقل ۸۰ درصد برسد.
 
 انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۱:۵۱:۲۵

10 Jun 2022