۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۹۵۵۷
گزارش تصويري؛

سي و پنجمين سالگرد سردار شهيد اکبر بابادي برگزار شد

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) ويژه برنامه‌اي به همين مناسبت و همچنين يادواره شهيد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و مراسم بزرگداشت سي و پنجمين سالگرد سردار شهيد اکبر بابادي در شهر اردل برگزار شد.
همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) ويژه برنامه‌اي به همين مناسبت و همچنين يادواره شهيد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و مراسم بزرگداشت سي و پنجمين سالگرد سردار شهيد اکبر بابادي با حضور پر شور و با شکوه مسئولين خانواده هاي معظم شهدا و مردم ولايتمدار  در سالن ورزشي حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي (ع)  شهر اردل برگزار شد.

روايتگري يادگاران دفاع مقدس و مداحي از برنامه‌هاي اين مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، جمعي از مسئولان و اقشار مختلف مردم بود.
 
اکبر بابادي، ۹ مهر ۱۳۴۲ در شهر اردل از توابع استان چهارمحال و بختياري متولد شد و  ۱۹ دي ۱۳۶۵ در عمليات کربلاي پنج در جزيره بوبيان خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
 
عمليات کربلاي پنج، از عمليات‌هاي دوران دفاع مقدس با رمز «يا زهرا (س)» و به فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود که در تاريخ ۱۹ دي ۱۳۶۵ و با ۱۵ روز فاصله پس از عمليات کربلاي چهار، در منطقه شلمچه استان خوزستان آغاز شد و تا ۶ فروردين ۱۳۶۶ ادامه داشت.
 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۲۱:۳۲

4 May 2024