۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۸۹۹۹
سردارمحمدسلیمانی درجمع مردم ویگان های مسلح استان:

دفاع مقدس پدیده استثنایی و افتخارحیات سیاسی انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان: دفاع مقدس پدیده استثنایی وباشکوه ویک افتخار درحیات سیاسی انقلاب وکشور ایران اسلامی است که بیان کننده ظرفیت های عظیم ملت ایران است.
دفاع مقدس پدیده استثنایی و افتخارحیات سیاسی انقلاب است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سردار محمد سلیمانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که صبح امروز در خیابان کاشانی شهرکرد برگزارشد،  گفت:دفاع مقدس بیان کننده ظرفیت های عظیم اعتقادی و معنوی ملت ایران و یکی از شاخص های هویت ماست دفاع مقدس هم در کیفیت و کمیت و اهداف حادثه و حماسه ای بزرگ است.

سردار محمد سلیمانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و برای همیشه هدف ما همواره احیای دین خدا و منطق ما منطق کربلا و شعار ما شعار هیهات من الذّله امام حسین(ع) است.

وی هدف به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران را خاموش و نابود کردن انقلاب دانست و تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان در جنگ عظمت و چشمه های استعداد در دل ملت ما جوشید و رزمندگان ما با تدبر و تفکر و توکل به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) هشت سال دفاع مقدس را یک افتخار ملی عنوان کرد و بیان داشت: ما در مقابل قدرت اطلاعاتی، روانی و سیاسی امریکایی ها و اروپایی ها و ماشین جنگی عراق و اعراب مدافع آن ایستادیم و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که ما هر روز در جنگ یک برکت داشتیم تصریح کرد: امروز هم در همه صحنه ها این منطق را با تمام توان و ایستادگی حفظ و این باور حقیقی را به اثبات خواهیم رساند.

سردار محمد سلیمانی تاکید کرد: امروز برای ما روز اوج صلابت و قدرت و نمایش بازدارندگی اسلام در برابر کفر جهانی است و ما قدرت خود را در مقیاسی تحت حاکمیت الله به نمایش خواهیم گذاشت.

وی گفت: ملت ایران به جهانیان ثابت می کند که همواره در رکاب نائب امام زمان(عج) و گوش به فرمان ولایت همچون دوران هشت سال دفاع مقدس وفادار به نظام و انقلاب است و تا آخرین نفس این رسم دلدادگی را ادامه خواهیم داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۰۸

29 Jan 2020