کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردارمحمدسلیمانی درجمع مردم ویگان های مسلح استان:

دفاع مقدس پدیده استثنایی و افتخارحیات سیاسی انقلاب است

31 شهريور 1392 ساعت 9:18

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان: دفاع مقدس پدیده استثنایی وباشکوه ویک افتخار درحیات سیاسی انقلاب وکشور ایران اسلامی است که بیان کننده ظرفیت های عظیم ملت ایران است.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سردار محمد سلیمانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که صبح امروز در خیابان کاشانی شهرکرد برگزارشد،  گفت:دفاع مقدس بیان کننده ظرفیت های عظیم اعتقادی و معنوی ملت ایران و یکی از شاخص های هویت ماست دفاع مقدس هم در کیفیت و کمیت و اهداف حادثه و حماسه ای بزرگ است.

سردار محمد سلیمانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و برای همیشه هدف ما همواره احیای دین خدا و منطق ما منطق کربلا و شعار ما شعار هیهات من الذّله امام حسین(ع) است.

وی هدف به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران را خاموش و نابود کردن انقلاب دانست و تصریح کرد: برخلاف تصور دشمنان در جنگ عظمت و چشمه های استعداد در دل ملت ما جوشید و رزمندگان ما با تدبر و تفکر و توکل به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) هشت سال دفاع مقدس را یک افتخار ملی عنوان کرد و بیان داشت: ما در مقابل قدرت اطلاعاتی، روانی و سیاسی امریکایی ها و اروپایی ها و ماشین جنگی عراق و اعراب مدافع آن ایستادیم و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که ما هر روز در جنگ یک برکت داشتیم تصریح کرد: امروز هم در همه صحنه ها این منطق را با تمام توان و ایستادگی حفظ و این باور حقیقی را به اثبات خواهیم رساند.

سردار محمد سلیمانی تاکید کرد: امروز برای ما روز اوج صلابت و قدرت و نمایش بازدارندگی اسلام در برابر کفر جهانی است و ما قدرت خود را در مقیاسی تحت حاکمیت الله به نمایش خواهیم گذاشت.

وی گفت: ملت ایران به جهانیان ثابت می کند که همواره در رکاب نائب امام زمان(عج) و گوش به فرمان ولایت همچون دوران هشت سال دفاع مقدس وفادار به نظام و انقلاب است و تا آخرین نفس این رسم دلدادگی را ادامه خواهیم داد.


کد مطلب: 8999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8999/دفاع-مقدس-پدیده-استثنایی-افتخارحیات-سیاسی-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir