۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۸۹۱۷

ساماندهی ایستگاهای شیر، عامل ثبات بازار لبنیات استان

مدیر بهبود تولیدات دامی استان چهار محال بختیاری از ساماندهی ایستگاه های شیر در استان خبر داد.
ساماندهی ایستگاهای شیر، عامل ثبات بازار لبنیات استان
برزو هیبتیان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز یکی از عوامل ایجاد هرج و مرج در قیمت لبنیات را ایستگاه های جمع آوری شیر و کارخانجات لبنی دانست و گفت:سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور کنترل قیمت و ضایع نشدن حق تولید کننده، اقدام به سامان دهی ایستگاه های جمع آوری شیر کرده است.
هیبتیان در ادامه خاطر نشان شد: قبل از اجرای این برنامه، هر فرد قیمتی را برای خرید و فروش شیر تعیین می کرد که سبب بی ثباتی بازار لبنیات در استان شده بود این در حالی است که بعد از ساماندهی، سازمان قیمت خرید و فروش شیر و لبنیات را تعیین می کند که این امر سبب ثبات بازار لبنیات می شود.
وی اظهار داشت: جای تاسف دارد که کارخانجات لبنی هر کیلو شیر را ۱۲هزار ریال از واسطه گران می خرند و هر کیلوماست را ۳۷هزار ریال به مصرف کننده می دهند و این قیمت با قیمت واقعی تناسب ندارد.
مدیر بهبود تولیدات دامی خاطر نشان شد: واسطه گران شیر را هر کیلو ۸۰۰تومان از تولید کننده خریداری می کند و این یک ظلم به تولید کننده و مصرف کنند است که باید با آن برخورد شود این درحالی است که تعزیرات هیچ گونه قانونی در جهت ارزان خری یا گرانفروشی این محصول لبنی، ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۵:۳۵

3 Mar 2020