۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۸۸۴۵
هشدار امام جمعه شهرکرد در پی اهانت برخی اراذل به روحانیت

مردم نسبت به رفتار هنجارشکن و توهین به روحانیت حساس باشند/اجازه ندهند اراذل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام: گروهی ارازل و اوباش با اهانت به لباس روحانیت سعی کردند استان را بدنام کنند. مردم باید حساس باشند و اجازه ندهند ارازل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند.
مردم نسبت به رفتار هنجارشکن و توهین به روحانیت حساس باشند/اجازه ندهند اراذل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند
حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیروز جمعه 22شهریور در بخشی از خطبه های نماز
با اشاره به وقوع برخی هنجارشکنی‌ها در شهرکرد گفت: در روزهای اخیر برخی با توهین به روحانیت تلاش داشتند فضای شهر را مخدوش کنند، این در حالی است که مردم باید نسبت به این موضوع حساس باشند و نگذارند این گونه رفتارها گسترش پیدا کند.

وی با هشدار به هنجارشکنان گفت: این رفتار را در شان و منزلت مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری نمی دانم و مردم نسبت به ادامه هتک حرمت ها، کوتاه نمی نشینند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر استان افزود: امروز شهرکرد تبدیل به مرکز سبک زندگی اسلامی برای دنیا شده است و از برکات این طرح این بود که آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر اسلام در استان حاضر شده و مورد استقبال گرم مردم استان قرار گرفتند و همه از محضر ایشان استفاده کردند.
وی در ادمه بیان داشت: در هفته ای که گذشت، گروهی ارازل و اوباش با اهانت به لباس روحانیت، آن هم در اثنای برگزاری بزرگترین طرح معنوی استان، سعی کردند استان را بدنام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: مردم باید به این چنین موارد حساس باشند و اجازه ندهند ارازل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند. شما مردم ارزشمند و پاک باید حساس باشید که همچنان شهرمان مومن و ولایی باقی بماند و این معنویت روز به روز به آن افزوده شود و شهر مذهبی همیشه باید رنگ و بوی مذهبی داشته باشد.
به گزارش جهانبین، چندی پیش، برخی از اراذل و اوباش بعد از اتمام طرح مبانی اعتقادی، با موتورسیکلت، به روحانیون شرکت کننده، هتک حرمت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۵۵

1 Jan 2020