کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار امام جمعه شهرکرد در پی اهانت برخی اراذل به روحانیت

مردم نسبت به رفتار هنجارشکن و توهین به روحانیت حساس باشند/اجازه ندهند اراذل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند

23 شهريور 1392 ساعت 8:49

حجت الاسلام والمسلمین نکونام: گروهی ارازل و اوباش با اهانت به لباس روحانیت سعی کردند استان را بدنام کنند. مردم باید حساس باشند و اجازه ندهند ارازل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیروز جمعه 22شهریور در بخشی از خطبه های نماز
با اشاره به وقوع برخی هنجارشکنی‌ها در شهرکرد گفت: در روزهای اخیر برخی با توهین به روحانیت تلاش داشتند فضای شهر را مخدوش کنند، این در حالی است که مردم باید نسبت به این موضوع حساس باشند و نگذارند این گونه رفتارها گسترش پیدا کند.

وی با هشدار به هنجارشکنان گفت: این رفتار را در شان و منزلت مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری نمی دانم و مردم نسبت به ادامه هتک حرمت ها، کوتاه نمی نشینند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر استان افزود: امروز شهرکرد تبدیل به مرکز سبک زندگی اسلامی برای دنیا شده است و از برکات این طرح این بود که آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر اسلام در استان حاضر شده و مورد استقبال گرم مردم استان قرار گرفتند و همه از محضر ایشان استفاده کردند.
وی در ادمه بیان داشت: در هفته ای که گذشت، گروهی ارازل و اوباش با اهانت به لباس روحانیت، آن هم در اثنای برگزاری بزرگترین طرح معنوی استان، سعی کردند استان را بدنام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: مردم باید به این چنین موارد حساس باشند و اجازه ندهند ارازل و اوباش به جان اسلام و ارزش های اسلامی بیفتند. شما مردم ارزشمند و پاک باید حساس باشید که همچنان شهرمان مومن و ولایی باقی بماند و این معنویت روز به روز به آن افزوده شود و شهر مذهبی همیشه باید رنگ و بوی مذهبی داشته باشد.
به گزارش جهانبین، چندی پیش، برخی از اراذل و اوباش بعد از اتمام طرح مبانی اعتقادی، با موتورسیکلت، به روحانیون شرکت کننده، هتک حرمت کردند.


کد مطلب: 8845

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8845/مردم-نسبت-رفتار-هنجارشکن-توهین-روحانیت-حساس-باشند-اجازه-ندهند-اراذل-اوباش-جان-اسلام-ارزش-های-اسلامی-بیفتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir