۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۸۵۶۲

اعتراض کشاورزان دیناران مبنی بر پرداخت نشدن مبالغ فروش گندم خود

تعداد زیادی از کشاورزان که از ابتدای مرداد ماه، گندم خود را به مراکز تعاونی و اداره غله استان تحویل داده بودند علیرغم وعده ی مسئولین جهاد کشاورزی و اداره غله در مورد پرداخت پول کشاورزان در کمتر از ۴۸ساعت، تا کنون پولی دریافت ننموده اند و این موضوع باعث اعتراض و نگرانی کشاورزان شده است .
اعتراض کشاورزان دیناران مبنی بر پرداخت نشدن مبالغ فروش گندم خود
به گزارش خبرنگار جهانبین از اردل، گندم یکی از محصولات استراتژیکی به شمار می‌رود که تولید آن با رنج کشاورز، همراه است و به ثمر رساندن آن زحمات فراوانی را می‌طلبد، گندمکاران استان چهارمحال و بختیاری هم به عنوان یکی از اقشار زحمتکش و بی‌ادعا همواره در این تولید بومی و ملی در تلاش بوده‌ و هستند.
چندی پیش تعداد زیادی از کشاورزان دینارانی گندم خود را برای فروش، به مراکز تعاونی و اداره غله استان تحویل داده و به آنان گفته شده ، تا کمتر از 48 ساعت پول گندم برای شما منظور خواهد شد این درحالی است که بعد از گذشت 2بیش از 20 روزاین کشاورزان تا کنون پولی دریافت ننموده اند و این موضوع باعث اعتراض و نگرانی کشاورزان شده است.

کشاورزان استان می گویند: بارها برای دریافت پول گندم هایشان به اداره ی غله مراجعه کرده اند اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند.
انتظار می رود که این مشکل در دستور کار مسئولین استان قرار گیرد.انتهای پیام/
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۴:۲۳

21 Jan 2020