کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض کشاورزان دیناران مبنی بر پرداخت نشدن مبالغ فروش گندم خود

پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه , 11 شهريور 1392 ساعت 12:46

تعداد زیادی از کشاورزان که از ابتدای مرداد ماه، گندم خود را به مراکز تعاونی و اداره غله استان تحویل داده بودند علیرغم وعده ی مسئولین جهاد کشاورزی و اداره غله در مورد پرداخت پول کشاورزان در کمتر از ۴۸ساعت، تا کنون پولی دریافت ننموده اند و این موضوع باعث اعتراض و نگرانی کشاورزان شده است .


به گزارش خبرنگار جهانبین از اردل، گندم یکی از محصولات استراتژیکی به شمار می‌رود که تولید آن با رنج کشاورز، همراه است و به ثمر رساندن آن زحمات فراوانی را می‌طلبد، گندمکاران استان چهارمحال و بختیاری هم به عنوان یکی از اقشار زحمتکش و بی‌ادعا همواره در این تولید بومی و ملی در تلاش بوده‌ و هستند.
چندی پیش تعداد زیادی از کشاورزان دینارانی گندم خود را برای فروش، به مراکز تعاونی و اداره غله استان تحویل داده و به آنان گفته شده ، تا کمتر از 48 ساعت پول گندم برای شما منظور خواهد شد این درحالی است که بعد از گذشت 2بیش از 20 روزاین کشاورزان تا کنون پولی دریافت ننموده اند و این موضوع باعث اعتراض و نگرانی کشاورزان شده است.

کشاورزان استان می گویند: بارها برای دریافت پول گندم هایشان به اداره ی غله مراجعه کرده اند اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند.
انتظار می رود که این مشکل در دستور کار مسئولین استان قرار گیرد.انتهای پیام/


کد مطلب: 8562

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8562/اعتراض-کشاورزان-دیناران-مبنی-پرداخت-نشدن-مبالغ-فروش-گندم-خود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir