۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۸۱۹۹

منطقه برون پهنه شهرکرد، همچنان منتظر نگاه مسولان

جمعی از مردم منطقه برون پهنه شهرکرد از رعایت نشدن حقوق شهروندی از طرف شهرداری گلایه مندند.
منطقه برون پهنه شهرکرد، همچنان منتظر نگاه مسولان
برخی از همشریان این منطقه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفتند: این منطقه که شهرداری اجازه ساخت در آن را داده نباید هیچ گونه امکانات رفاهی داشته باشد؟
یکی از این شهروندان در ادامه اظهار کرد: این منطقه حتی محلی برای جمع آوری زباله ندارد و در آن بی نهایت حیوانات درنده از جمله سگ های ولگرد، وجود دارد که از ساعت ۹ شب با صداهای خود آسایش مردم این محله را گرفته اند و کسی جرات بیرون رفتن از خانه را ندارد.
وی ادامه داد:انشعاب اصلی گاز این منطقه در زیرسطح رویین زمین است و هر آن، ممکن است به وسیله ماشین ترک بردارد و فاجعه عزیمی شکل دهد.
دیگری تاکید کرد:ما حتی یک نانوایی در محل خود نداریم و برای تهیه نان باید مسافت زیادی را طی کنیم این در حالی است که در برون پهنه هیچ وسیله حمل و نقل عمومی وجود ندارد و با باز شدن مدارس مشکلات زیادی برای دانش آموزان پیش خواهد آمد.
وی عنوان کرد: چرا شهرداران شهر و شهرداری، این منطقه را مسکونی اعلام کردند و اکنون بعد از گذشت یک سال آن را رها کرده اند؟ مگر مردم این ناحیه جز مردم شهرکرد نیستند؟
شهروند دیگری خاطرنشان شد: بعد از سود کردن متولیان امر به واسطه فروش زمین های برون پهنه دیگر کسی به فکر مردم این منطقه نیست.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۴:۲۳

27 Dec 2019