کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منطقه برون پهنه شهرکرد، همچنان منتظر نگاه مسولان

27 مرداد 1392 ساعت 7:44

جمعی از مردم منطقه برون پهنه شهرکرد از رعایت نشدن حقوق شهروندی از طرف شهرداری گلایه مندند.


برخی از همشریان این منطقه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفتند: این منطقه که شهرداری اجازه ساخت در آن را داده نباید هیچ گونه امکانات رفاهی داشته باشد؟
یکی از این شهروندان در ادامه اظهار کرد: این منطقه حتی محلی برای جمع آوری زباله ندارد و در آن بی نهایت حیوانات درنده از جمله سگ های ولگرد، وجود دارد که از ساعت ۹ شب با صداهای خود آسایش مردم این محله را گرفته اند و کسی جرات بیرون رفتن از خانه را ندارد.
وی ادامه داد:انشعاب اصلی گاز این منطقه در زیرسطح رویین زمین است و هر آن، ممکن است به وسیله ماشین ترک بردارد و فاجعه عزیمی شکل دهد.
دیگری تاکید کرد:ما حتی یک نانوایی در محل خود نداریم و برای تهیه نان باید مسافت زیادی را طی کنیم این در حالی است که در برون پهنه هیچ وسیله حمل و نقل عمومی وجود ندارد و با باز شدن مدارس مشکلات زیادی برای دانش آموزان پیش خواهد آمد.
وی عنوان کرد: چرا شهرداران شهر و شهرداری، این منطقه را مسکونی اعلام کردند و اکنون بعد از گذشت یک سال آن را رها کرده اند؟ مگر مردم این ناحیه جز مردم شهرکرد نیستند؟
شهروند دیگری خاطرنشان شد: بعد از سود کردن متولیان امر به واسطه فروش زمین های برون پهنه دیگر کسی به فکر مردم این منطقه نیست.


کد مطلب: 8199

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8199/منطقه-برون-پهنه-شهرکرد-همچنان-منتظر-نگاه-مسولان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir