۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۸۱۷۶

اعزام 200 نفر از بسیجیان شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

200نفراز برادران بسیجی شهرستان شهرکرد به منظور گراميداشت ياد و خاطره رشادتها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند.
اعزام 200 نفر از بسیجیان شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس
به گزارش جهان بین، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز آزادی رزمندگان اسیر شده در چنگال رژیم بعثی عراق، تعدادی از برادران بسیجی و حلقه های شجره طیبه صالحین پیش از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مناطق جنگی و با حضور در یادمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان خواهند کرد.

مهران مرادی اظهار داشت: هدف ازاعزام بسیجیان به مناطق جنگی ،آشنانمودن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان دانست.

وی همچنین آشنایی برادران بسیجی با واژه ایثار، شهادت و فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن نام یادشهدا،ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان را از دیگر اهداف این اعزام بیان کرد.

مرادی از محسنات دیگر این کاروانها را حضور راویان مجرب و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در مجمع زائران مناطق جنگی عنوان کرد.

وی افزود: در هر کاروان تعدادی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به عنوان راوی با بیان خاطراتی از مناطق عملیاتی و توجیه عملیات های انجام گرفته؛ بازدید کنندگان را با رشادت ها و دل آوری های رزمندگان درطول هشت سال دفاع مقدس آشنا می کنند.
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۴:۲۶

23 Jan 2020