کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام 200 نفر از بسیجیان شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

پایگاه خبری تحلیلی بام ایران خبر , 26 مرداد 1392 ساعت 14:00

200نفراز برادران بسیجی شهرستان شهرکرد به منظور گراميداشت ياد و خاطره رشادتها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند.


به گزارش جهان بین، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز آزادی رزمندگان اسیر شده در چنگال رژیم بعثی عراق، تعدادی از برادران بسیجی و حلقه های شجره طیبه صالحین پیش از آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در مناطق جنگی و با حضور در یادمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان خواهند کرد.

مهران مرادی اظهار داشت: هدف ازاعزام بسیجیان به مناطق جنگی ،آشنانمودن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان دانست.

وی همچنین آشنایی برادران بسیجی با واژه ایثار، شهادت و فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن نام یادشهدا،ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان را از دیگر اهداف این اعزام بیان کرد.

مرادی از محسنات دیگر این کاروانها را حضور راویان مجرب و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در مجمع زائران مناطق جنگی عنوان کرد.

وی افزود: در هر کاروان تعدادی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به عنوان راوی با بیان خاطراتی از مناطق عملیاتی و توجیه عملیات های انجام گرفته؛ بازدید کنندگان را با رشادت ها و دل آوری های رزمندگان درطول هشت سال دفاع مقدس آشنا می کنند.


کد مطلب: 8176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8176/اعزام-200-نفر-بسیجیان-شهرستان-شهرکرد-مناطق-عملیاتی-هشت-سال-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir