۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۷۹۴۲

طرح بزرگ تقویت مبانی اعتقادی و شبه زدایی دینی در استان چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری از اجرای بیستمین برنامه طرح کشوری" تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی" با حضور اندیشمندان دینی در استان خبر داد.
طرح بزرگ تقویت مبانی اعتقادی و شبه زدایی دینی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار جهان بین،  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اعلام این خبر گفت: " طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی" در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ۲۱ مرداد با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان در شهرکرد اجرایی خواهد شد.
وی که از بانیان این طرح بوده افزود: این طرح در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی، پنج سال در شهر سامان و چهارده سال در گلپایگان به اجرا درآمد که ۱۹ جلد کتاب محصول ماندگار آن می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: سال جاری اولین سال اجرای این طرح در شهرکرد است و به حمد و فضل الهی، پس از فراهم آوردن بعضی زیرساخت ها، زمینه اجرای آن در استان فراهم آمده است.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در برنامه امسال، تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد سبک زندگی اسلامی به مخاطبان عرضه می شود تا بسیاری از رفتارهای حاکم بر جامعه که با روش ها ودستورالعمل های اسلامی فاصله دارد، از میان خانواده ها رخت بربندد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: از اساتید و دانشمندان کشوری برای حضور در استان دعوت بعمل آمده و حضور همه دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف مردم استان باعث رونق این برنامه وزین فرهنگی خواهد شد.
وی با تشریح محور مباحث طرح تقویت مبانی اعتقادی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در شهرکرد گفت: موضوعات؛ اخلاقی، سیاسی، حقوقی، اجتماعی و خانوادگی با حضور اندیشمندان مدعو مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

گفتنی است: آیات اسلام آقایان؛ سید احمد خاتمی، سید هاشم حسینی بوشهری، مرتضی مقتدایی و حجج اسلام آقایان؛ حسین دهنوی، علی ربانی گلپایگانی، دکتر ناصر رفیعی، سید ابراهیم رئیسی، راشد یزدی، علی ثمری، محمد جواد حاج علی اکبری، حسن عرفان، حبیب الله فرحزاد، دکتر سید مهدی خاموشی و کاظم صدیقی از دوشنبه ۲۱ مرداد تا چهارشنبه بیستم شهریور، شبها در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد به ایرد سخن می پردازند.
شایان ذکر است: آیت الله العظمی نوری همدانی از دیگر مهمانان ویژه استان در خلال برنامه های تقویت مبانی دینی و شبهه زدایی می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۳:۱۶

28 Dec 2019