۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۵۸۷۰۸
فرماده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان وظیفه

.فرماده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در نیروهای مسلح گفت: تلاش می‌شود سربازان وظیفه در دوره خدمت خود حداقل یک مهارت را بیاموزند.
لزوم برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان وظیفه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری در آیین تجلیل از سربازان فعال و یادواره شهدای سرباز در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با حضور نیروهای وظیفه سپاه و فراجا برگزار شد اظهار کرد: این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره 60 هزار شهید سرباز به بیان اهمیت نقش نیروهای وظیفه در هشت سال دفاع مقدس و تأمین امنیت پایدار کشور پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در نیروهای مسلح تصریح کرد: تلاش می‌شود سربازان وظیفه در دوره خدمت خود حداقل یک مهارت را آموخته و بعد از دوران سربازی با استفاده از وام‌های مهارت‌آموزی به ایجاد اشتغال و تأمین معیشت خود و خانواده بپردازند.

سردار حسین امجدیان نیز در این مراسم گفت: ما هرروز در حال جنگیم، گاه مانند جنگ تحمیلی و گاه مانند امروز در جنگ نرم، با بالابردن آگاهی در هر نوع جنگی پیروز می‌شویم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده معظم چهار شهید سرباز، 30 سرباز فعال در امر مهارت‌آموزی و چهار سرباز در امر جوانی جمعیت با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

خاطره‌گویی حجت‌الاسلام قربانی از یادگاران دفاع مقدس و شعرخوانی یکی از شاعران آئینی و پخش کلیپ و نماهنگ از دیگر برنامه‌های این مراسم در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) بود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۰۰:۲۲

26 Sep 2024