۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۵۸۷۰۷
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات چهارمحال و بختیاری:

برگزاری یادواره 216 شهید کارگری در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس یادواره 216 شهید کارگری استان و 10 شهید کارگری وابسته به شرکت ورق خودرو شهرکرد با حضور جمعی از خانواده شهدای کارگری، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش شرکت ورق خودرو شهرکرد برگزار می‌شود.
برگزاری یادواره 216 شهید کارگری در چهارمحال‌وبختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سلمان گنجی از برگزاری یادواره شهدای کارگری استان خبر داد و اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دفاع‌مقدس یادواره 216 شهید کارگری استان و 10 شهید کارگری وابسته به شرکت ورق خودرو شهرکرد در روز شنبه هفتم مهر ماه با حضور جمعی از خانواده شهدای کارگری، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش شرکت ورق خودرو شهرکرد برگزار می‌شود.

گنجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی‌الخصوص شهدای شاخص کارگری استان تصریح کرد: کارگران از مهم‌ترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.
 
کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی بابیان اینکه قشر زحمت‌کش کارگری به‌عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به‌سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه‌روزی در تلاش و تکاپو هستند، بیان داشت: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شان و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی‌سبیل‌الله هستند.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها ازجمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۴۸:۳۱

26 Sep 2024