۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۵۸۷۰۶
معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد:

تنفس مصنوعی نتانیاهو با تغییر صحنه جنگ

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نتانیاهو قصد دارد تا با راهکار تغییر صحنه جنگ از طریق تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه دهد.
تنفس مصنوعی نتانیاهو با تغییر صحنه جنگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز به نقل از راه کرمان، محمد اکبر زاده شامگاه چهارشنبه در نشست برخط بصیرتی به تحلیل حوادث تروریستی لبنان به وسیله رژیم صهیونیستی و آمریکا پرداخت و بیان کرد: کابینه نتانیاهو به دنبال این است که با گسترده‌تر کردن جنگ‌افروزی، خود را نجات داده و فضای تنش و آشوب را به نقطه‌ای برساند که اهداف خود را پیاده‌سازی کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخورداری دشمن صهیونیستی از پول، سلاح و تبلیغات جهانی، گفتند که «تجهیزات و امکانات طرف مؤمن و مجاهد بسیار ناچیزتر از طرف مقابل است اما طرف پیروز، مجاهد فی‌سبیل‌‌‌الله یعنی مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان است.»

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران به جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی در برابر مردم بی‌دفاع غزه و حماس اشاره کرد و توضیح داد: حماس بیش از ۴۰ هزار شهید در این جنگ تقدیم کرد، خرابی و ویرانی بسیاری را متحمل شد اما ایستاد و رژیم صهیونیستی نتوانست گروگان‌های خود را آزاد و یا پرچم سفید را از سوی حماس به بهانه صلح مشاهده کند.

تنفس مصنوعی نتانیاهو با تغییر صحنه جنگ

اکبرزاده با تاکید بر این‌که رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دنبال این است که با جنگ‌افروزی خود را نجات دهد، توضیح داد: نتانیاهو به دنبال این است تا خود را تمدید کند و با تغییر صحنه جنگ برای خود تنفس ایجاد کند تا با این تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه دهد.

وی افزود: اکنون بیش از یک میلیون نفر از ساکنان رژیم غصبی صهیونیستی وارد پناهگاه شده‌اند کما این‌که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی ۵۰۰ هزار نفر این سرزمین غصبی را ترک کردند و در حال حاضر نیز این رژیم در حوزه اقتصادی، امنیتی و اجتماعی بزرگ‌ترین آسیب‌ها را دیده است.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی فروپاشی خود را تجربه می‌کند، مطرح کرد: آمریکا اکنون سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است اما بین بد و بدتر مجبور است یکی را انتخاب کند و در صورت شکست رژیم صهیونیستی و تخریب خط اول جنایات آمریکا، فردا  نوبت خود آمریکا خواهد بود.

تمدید آبروریزی رژیم صهیونیستی در جنگ با لبنان

اکبرزاده تشریح کرد: همان‌طور که حماس با شرایط سخت و بدون امکانات ۱۱ ماه در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است، حزب‌الله لبنان نیز اگر وارد جنگ شود چیزی برای از دست دادن ندارد و با ورود جنگ با صهیونیست‌ها به واقع ادامه حیثیت و آبروی از دست رفته رژیم صهیونیستی را تمدید می‌کند و بار سنگینی بر دوش این رژیم غاصب می‌گذارد.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان غربی اکنون قدرت حزب‌الله لبنان ۲۰ برابر بیش از گذشته است و از طرفی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ تجربه شکست از حزب‌الله لبنان را داشته است اما باید دانست که آیا این رژیم مجبور است برای نجات خود وارد عرصه جنگی جدیدی شود.

اعتباربخشی به نتانیاهو با ورود ایران به جنگ

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران به تحلیل دیگری اشاره کرد و گفت: نتانیاهو و سایر رؤسای این رژیم بارها گفته‌اند که رأس جبهه مقاومت در ایران است بنابراین نتانیاهو به دنبال این است تا ایران را به این جنگ و عرصه بکشاند و به خود اعتبار دهد.

اکبرزاده تاکید کرد: ایران هوشمندانه عمل می‌کند از این رو تاکید دارد که پاسخی به وقت و زمان خودش و البته با دیدن تمام زوایای این قضیه در خصوص شهادت اسماعیل هنیه بدهد.

توافقات بین‌المللی تعیین‌کننده قدرت در آینده

وی اظهار کرد: در آینده نه چندان دور آن‌چه که به عنوان قدرت محسوب می‌شود توافقات بین‌المللی است یعنی کشورها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی حول محور عضویت در اتحادیه‌ها قدرت‌مند می‌شوند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که آمریکایی‌ها نتوانستند از سال ۲۰۱۰ متغیرهای نظام سلطه خود را حفظ کنند، توضیح داد: نمونه این بیان ارزش دلار و به‌کارگیری آن در معادلات جهانی است، برای مثال از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ دلار ۹۵ درصد تراکنش‌های دنیا بود اما از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳  یوآن نیمی از تراکنش‌های مالی دنیا را به خود اختصاص داد؛ از آن‌جا که اعتبار آمریکا به دلار است با کاهش ارزش این پول و شکست آن، آمریکا دیگر معنایی ندارد.

اکبرزاده به تلاش‌های شهید رئیسی در عضویت بریکس و شانگهای اشاره کرد و گفت: اکنون باید در پیمان‌ها و توافقات خود را قدرتمند کنیم و با قدرتمند شدن، طرف غرب خواهد دید که ایران با گذشت زمان قدرت به‌دست آورده است.

وی به پاره شدن برجام از سوی آمریکایی‌ها اشاره و بیان کرد: برخی در آن زمان نگران بودند و یگانه راه قدرتمند شدن ایران را برجام می‌دانستند اما اکنون ما قدرتمندتر از گذشته هستیم و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را بمباران می‌کنیم همچنین از لحاظ اقتصادی نیز توانمند شده‌ایم و دیگر بحث تحریم‌ها برای‌مان معنایی ندارد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به این‌که قرار است در شانگهای و بریکس پول جدید تعریف شود، عنوان کرد: با تعریف این پول جدید دیگر در حوزه واردات و صادرات نیاز به دلار نیست و به دنبال آن تحریم‌ها دیگر برای ایران معنایی ندارد.

اکبرزاده در پایان این نشست برخط بصیرتی بیان کرد: نتانیاهو به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران را به جنگ بکشاند اما ایران باید با نگاه تحلیلی عمل کند و نباید اجازه دهیم که برگ برنده به دست نتانیاهو بیفتد و برنده میدان باشد‌.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۰۴:۱۲

25 Sep 2024