۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۵۸۷۰۵
کارشناس روابط بین‌الملل:

جهانیان با خوی وحشی اسرائیل آشنا هستند

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: امروز به برکت خون شهدای غزه و مقاومت جهانیان با خوی وحشی رژیم اشغالگر قدس آشنا هستند.
جهانیان با خوی وحشی اسرائیل آشنا هستند
محمدرضا قدیری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، درباره علت حملات اخیر رژیم صهیونسیتی به لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی برای قدرت‌نمایی، افزایش سطح تنش با حزب‌الله و تست میزان پاسخ مقاومت، به لبنان حمله کردند تا ببینند حزب‌الله لبنان چقدر مقاومت دارد.
 
وی بیان داشت: اسرائیل بعد از گذشت یک سال درگیری در غزه هنوز به اهداف خود نرسیده و همچنان جریان مقاومت وجود دارد؛ این رژیم منحوس تمام دوام و بقای خود را در از بین بردن جبهه مقاومت در غزه می‌داند.
 
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه حزب‌الله لبنان پشتیبان جبهه مقاومت است، یادآور شد: در جنگ با غزه بسیاری از شهرک نشینان شمالی رژیم صهیونسیتی متواری، فراری یا آواره شدند و مشکلاتی را برای رژیم منحوس صهیونسیتی ایجاد کرده است؛ نخست وزیر اسرائیل نتوانسته یک لایه امنی برای برگرداندن شهروندان و آوارگان خودش داشته باشد، این منطقه شمالی نزدیک جنوب لبنان می‌باشد و برای این که بتواند از این مشکل رهایی یابد مجبور شد به لبنان حمله کند.
 
قدیری تاکید کرد: رژیم اشغال‌گر قدس برای تثبیت نقش و جایگاه خود در خاورمیانه به لبنان حمله کرد؛ کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان نه‌تنها نقض آشکار حقوق بشر است بلکه زخم‌های عمیقی بر پیکره بشریت وارد می‌کند.
 
وی گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سیاست‌های ددمنشانه اسرائیل را بارها بازگو کردند؛ ولیکن امروز به برکت خون شهدای غزه و مقاومت شاهد خیزش عمومی کل جهانیان در مقابله و محکومیت خوی وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هستیم.
 
کارشناس روابط بین‌الملل مطرح کرد: حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونسیتی به لبنان برای خروج از بن‌بست سیاسی بعد از یک سال درگیری در غزه اتفاق افتاده است.
 
وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در غزه دچار شکست راهبردی شده و در حال حاضر به یک جنگ فرسایشی روی آورده است، عنوان کرد: رژیم اشغالگر قدس در پی محاصره شدید مردم غزه، جریان مقاومت و ترور رهبر جریان مقاومت شهید اسماعیل هنیه می‌باشد و به زعم خودش به پیروزی رسیده اما به لطف خداوند متعال و رهبری داهیانه ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سخت‌کوشی و رشادت سید حسن نصرالله و یاران‌شان همچنان پیروزی با مردم غزه و جریان مقاومت است.
 
وی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به لطف خدا و برکت خون شهدای مظلوم قطعا رژیم منحوس صهیونسیتی در آینده‌ای نزدیک شکست خواهد خورد.

​​​​​​انتهای خبر/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۷:۴۹

26 Sep 2024