۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
کد مطلب : ۵۸۷۰۴
کارشناس روابط بین‌الملل:

اسرائیل رو به اضمحلال است

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: اسرائیل در حال اضمحلال و نابودی می‌باشد و با حمله به لبنان تلاش می‌کند فروپاشی را به تاخیر بیندازد.
اسرائیل رو به اضمحلال است
بهروز مردانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، درباره حملات اخیر رژیم صهیونسیتی به لبنان اظهار کرد: سران اسرائیل در یک هجمه‌هایی قرار گرفته‌اند و ناچار هستند جنگ را ادامه و گسترش دهند تا بتوانند از مخمصه‌ای که دچار شده‌اند، رها شوند.
 
وی بیان داشت: سران اسرائیل احساس می کنند توسط سران گروه‌های مقاومت از اطراف و داخل کران باختری، غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق محاصره شده‌اند و باید حمایت آمریکا را داشته باشند.
 
کارشناس روابط بین‌الملل یادآور شد: آمریکا در شرایط انتخابات می باشد و هر دو حزب به دنبال کسب رضایت یهودی‌ها هستند تا جایگاه خود را حفظ کنند؛ سران اسرائیل نیز از این ماجرا مطلع هستند و از شرایط آمریکا استفاده می‌کنند.
 
وی درباره دلیل دیگر حمله اسرائیل به لبنان خاطر نشان کرد: اسرائیل رو به اضمحلال و نابودی می باشد، مقام معظم رهبری نیز فرمودند اسرائیل چند سال آینده را نخواهد دید؛ رژیم صهیونسیتی تلاش می‌کند تا فروپاشی را به تاخیر بیندازند یا تغییراتی در شرایط ایجاد کند تا در واقع از نابودی خود جلوگیری کند.
 
مردانی‌نژاد با بیان اینکه در افکار عمومی یک نفرت از اسرائیل ایجاد شده است، اذعان داشت: این نفرت هر روز با جنایاتی غزه که با کشتن کودکان، زنان و... رخ می دهد، بیشتر می شود؛ رژیم صهیونسیتی تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.
 
وی گفت: رژیم صهیونسیتی امیدی به موفقیت ندارد اما تا جایی که برایش ممکن است جنگ را گسترش می‌دهد.
 
کارشناس روابط بین‌الملل به سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایات رژیم صهیونسیتی اشاره و یادآور شد: افکار عمومی سکوت نکرده است اما سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی سکوت کردند؛ زیرا اساساً این نهادها توسط جامعه یهودی آمریکا و با حقوق بشر آن‌ها بوجود آمده و همه در انقیاد غرب به‌ویژه آمریکا و صهیونیست است.

انتهای خبر/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۲۷:۰۳

26 Sep 2024