۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۹۶
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کشف ۹۰ کیلو انواع موادمخدر در فلارد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز شهرستان فلارد خبر داد و گفت:در این راستا ۹۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۵ متهم دستگیر شد.
کشف ۹۰ کیلو انواع موادمخدر در فلارد

 به گزارش خبرگزاری پليس، سردار"حسین امجدیان"دراین باره گفت : اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز شهرستان فلارد، با بکارگیری ماموران انتظامی و پلیس های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بيان داشت: در این راستا ۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، ۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف ، ۶ دستگاه خودرو شوتی توقیف، ۴ باب مغازه و انبار کالای قاچاق و توزیع موادمخدر پلمب و ۱۵ متهم دستگیر که به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان های مرتبط با پلیس، گفت: پلیس استان در تامین نظم و امنیت مردم از جان خود مایه می گذارد و برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ با جديت ادامه خواهد داشت.
سردار " امجدیان "در پایان با تشکر از اقدامات شبانه روزی کارکنان پلیس در استان و همراهی مردم عزیز استان در اجرای طرح های آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده، از شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش نمایند.

پیرامون عملکرد پلیس و بیان هرگونه پیشنهاد،تقدیر و انتقاد با شماره ۱۹۷ شما پلیس ما باشید‌.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۸:۱۰

25 Sep 2024