۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۸۶۹۵
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح شهرستان‌

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری این رویداد با تغییراتی نسبت به سال گذشته در دستور کار است و از همین‌رو به‌منظور ارتقای سطح کیفی رویداد اقدام به برگزاری رویدادهایی در سطح شهرستان‌ها نمودیم.
برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح شهرستان‌
یاسر بیاتی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری آذرماه 1403 در شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: برگزاری این رویداد با تغییراتی نسبت به سال گذشته در دستور کار است و از همین‌رو به‌منظور ارتقای سطح کیفی رویداد اقدام به برگزاری رویدادهایی در سطح شهرستان‌ها نمودیم تا به این ترتیب منتخبان شهرستانی بتوانند در رویداد مرکزی حضور یابند.
 
مسئول مرکز فضای مجازی چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری رویدادهای شهرستان از هفته دفاع مقدس  آغاز و تا هفته بسیج ادامه خواهد داشت.
 
بیاتی هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را شناسایی جوانان مستعد و فعال در زمینه تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی عنوان کرد و افزود: تاکنون در شهرستان اردل شاهد برگزاری رویداد بودیم و سایر شهرستان‌ها نیز به زودی اقدام به برگزاری خواهند کرد.

انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۱:۱۷

25 Sep 2024