۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۵۸۶۵۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تاکید قرآن بر کسب اقتدار است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در آیات قرآن آمده باید در مقابل دشمنان تا جایی که می‌توانیم اقتدار کسب و خود را آماده و مهیا کنیم.
تاکید قرآن بر کسب اقتدار است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آیات قرآن آمده باید در مقابل دشمنان تا جایی که می‌توانیم اقتدار کسب و خود را آماده و مهیا کنیم.
 
وی جهان معاصر را جهانی طوفانی دانست و تصریح کرد: در این دوران هر کسی توان نظامی بیشتری دارد به دیگران زور می‌گوید و شاهد زورگویی مستکبران هستیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما شاهدیم که مستکبران با وقاحت و بی‌شرمی مردم، یعنی مخالفان خود را ولو در سرزمین‌های دیگر ترور می‌کنند و همه این شرارت‌ها را با اتکا به نیرو و تجهیزات نظامی خود انجام می‌دهند.
 
فاطمی افزود: درس قدرت در ایران اهمیت دارد و فراهم کردن تجهیزات و سازوبرگ نظامی برای ترساندن دشمنان از سیاست‌های رهبر انقلاب است.
 
وی اضافه کرد: همان‌طور که دولت‌مردان، مدیران و سیاستمداران جامعه در فکر رفاه، سعادت و سلامت ملت ایران هستند، نظامیان هم در مسیر رسالت خود یعنی برای تامین امنیت کشور تلاش‌گر هستند.
 
انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۴:۲۳

21 Sep 2024