۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۵۸۶۵۱
امام جمعه شهرکرد:

مهم‌ترین نعمت خداوند جوانان هستند

امام جمعه شهرکرد گفت: مهم‌ترین نعمت خداوند جوانان هستند، خدا توفیق دهد جوانان در مسیر درست به مدارج عالیه علمی و معنوی، چه دنیوی و چه اخروی هدایت کند.
مهم‌ترین نعمت خداوند جوانان هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته شهرکرد ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: پیامبر طالب بهشتی شدن همه مردم از هر قشر و طایفه هستند؛ می‌بایست در مسیری که پیامبر اکرم (ص) ترسیم کرده‌اند، قدم برداریم.
 
وی به مناسبت ۵ مهر ماه سالروز شکسته شدن حصر آبادان اشاره و بیان داشت: یک تکه از سرزمین اسلامی به نام آبادان تصرف شده بود؛ امام عظیم الشان انقلاب فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود؛ شهدا و سرافرازان جنگ تحمیلی حصر آبادان را شکسته و آن را از پس گرفتند، ۵ مهرماه روز ماندگاری شد.
 
امام جمعه شهرکرد به ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و مطرح کرد: ایرانیان در طول تاریخ جنگ‌های بسیاری داشتند و افتخارات فراوانی آفریند این به برکت الطاف الهی، خون شهدا و... بود که یک وجب از خاک ایران در طی ۸ سال دفاع مقدس از دست نرفت و مایه افتخار شد.
 
وی از زحمات امام جمعه سابق شهرکرد تقدیر و تشکر کرد و گفت: مردم چهارمحال و بختیاری با دعا خیر شما را بدرقه می‌کنند و امیدواریم همچنان اسلام و مسلمین از وجود مبارک شما بهره‌مند باشند.
 
فاطمی به حکم انتصاب خود به عنوان امام جمعه شهرکرد اشاره و اذعان داشت: بنده خود را شایسته چنین تعابیر و الطافی نمی‌بینم؛ تعابیر مقام معظم رهبری به افتخار عظمت و بزرگی مردم چهارمحال و بختیاری بود؛ مردمی که در انقلاب و جنگ تحمیلی در مسیر اهداف قرآن، انقلاب، امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب پایمردی کردند.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری مردم چهارمحال و بختیاری را مورد عنایت قرار دادند و افتخاری نصیب من شد تا در کنار هم در مسیر پیامبراکرم (ص) و مسیری که رهبر عظیم الشان انقلاب ترسیم کردند، با همیاری و همکاری هم به سوی آینده درخشان، پر از محبت و مهربانی نسبت به همدیگر، وحدت و یکپارچگی حرکت کنیم.
 
امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: امیدوارم جوانان برومند و نسل آینده چهارمحال و بختیاری همه افتخار آفرین باشند، خداوند توفیق به مردم چهارمحال و بختیاری دهد تا همه نعمت‌های خدا را به بهترین شکل استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه مهم ترین نعمت خداوند جوانان هستند تصریح کرد: خدا توفیق دهد جوانان در مسیر درست به مدارج عالیه علمی و معنوی، چه دنیوی و چه اخروی هدایت کند.

انتهای خبر/۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۱۶:۴۱

20 Sep 2024