۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۸۶۴۷
امام جمعه سابق شهرکرد:

از تمام تقصیرها عذرخواهی می‌کنم

نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام قصور و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم، از شما خوبان می‌خواهم من را حلال کنید و مرا از دعای خیرتون فراموشم نکنید.
از تمام تقصیرها عذرخواهی می‌کنم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وظیفه دانستم از مردم استان جدا تقدیر و تشکر کنم من در این ۱۳ سال لطف، مهر و محبت دیدم و هر آنچه صورت گرفته در سایه همدلی و همراهی‌های مردم خوب، اقشار، روحانیت، خانواده معزز و معظم شهدا و دستگاه‌های اداری و اجرایی بوده است.

وی افزود: تشکر دیگر از حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی که در  طول ۱۳ سال لطف و محبت وی را مدام و مستمر می‌دیدم امیدوارم خداوند متعال پاداش فراوان به وی عطا کند، تبریک می‌گویم، موفق و موید باشند، از حمایت و پشتیبانی مردم استان برخوردار بوده و هستند و دوره خوبی با حضورشان شاهد خواهیم بود و استان دوران خوبی را سپری خواهد کرد.

نکونام ادامه داد: از تمام قصور و تقصیرها عذرخواهی می‌کنم، از شما خوبان می‌خواهم من را حلال کنید و مرا از دعای خیرتون فراموشم نکنید.

نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در انتها عنوان کرد: از استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده مجلس خبرگان، و.... تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۵۲:۲۹

20 Sep 2024